BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

17 October 2013

knock knock!

helloooo? test 123 check check rock rock hehehe oh boleh lagi rupanya log in blog ni..ingatkan dh tkboleh dah..aku main petik je password dgn username memana ntah hahaha nasib baik still boleh lg masuk

Hmm soooo wht's up? blog pun mcm dh bersawang sikit kan..maklumlah busy mcm bang najib sikit sejak dua menjak ni..hmm last post bulan jun and now dh bulan october nak masuk november dah..mcm mcm benda sebenarnya dh jadi dlm few months ni tapi aku senyap jelaa kan then tetibe pulak mood nak update blog tu ada tu yg nak ckp sensorang sikit ni :p

Pernah tak rasa time bila korang buat baik dkt orang then org tu balas palat kat hangpa? pernah tak pernahh takkkkk? Okay aku pernah rasa..alah biasalah kan lagi ramai kenal orang, lagi macam macam perangai ada..aku dah fed up dgn orang orang mcm ni tapi nak buat macam mana kann..senyum jelah..tu je yang mampu haih..biar hati kita sakit, jangan sakitkan hati orang..kadang kadang dunia ni memang tak adil

Sooooo, aku baru je lepas habis sem 4 dkt uitm tuu haaa then ada lagi 2 sem lagi..lepasni sambung degree takpun kerja..yang tu belum fikir bebetul lagi..lepak dulu lah kan..setahun lagi aku nak habis diploma..masa final exam aku yang lepas ni rasanya smuanya okay lah kot aku jawab cuma business law laa aku goyang sikit sbb aku mcm tak perform pulak time haritu..jwb ntah pape..tolong lahh jangan repeat doh..mati aku nnti nak kena hafal balik section section kejadah haram smua hmm..dah nak dekat seminggu jugaklah aku cuti ni taktau nak buatapa..keluar lepak duit keluar macam air..duduk rumah pisang laa pulak..sabtu ni aku dah start kerja bookfair..haih malasnyaaaa..kan bagus kalau celik mata bangun tidur, ada duit dkt sebelah hmm main dengan 'kalau' sobsss :(

Hmmm okay ni ada cerita lawak gila kot..kantoi dgn awek sendiri pulak yang aku ada blog..habislaa dia baca post post aku lepas ni cewahh :p kiteorang dah plan nak pergi vacation release tension bulan november nnti..harap lah jadi enn..aku dahlaa stress gila time final haritu plus kiteorang pun jarang jumpa lately ni..dia busy, aku busy..kalau nak jumpa tu ada je benda yang buat kiteorang tkboleh jumpa hmm sedih bukan? tapi nak buat mcm mana..dugaan lah kott..kalau ada rezeki ketemu lah kan hihihi so dah jarang jumpa tu ada lah jugak skype kekadang..rindu enn siapa tak rindu..aku mcm rasa couple dgn awek luar malaysia pulak hahaha yelah susah sangat nak jumpa contact pun through phone and skype jee..long distance relationship laaa katakannn hehehehe pasal cinta ni aku rasa aku bahagia laa dgn dia..takpernah rasa macam ni dgn orang lain..taktau lah kenapa..maybe dia comel sangat kot hahaha

Alright hmm tu jelah serba sedikit yang aku nak cerita..aku tgk dkt updates ada jugak eh korang update cerita cerita baru dkt blog korang..bagus bagus! aku nak p tengok cerita apa yang best dkt blog korang..cau :)

p/s : i love you -you know who you are-