BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

14 January 2010

Hari Ini Dan Semalam!

Mukaddimah!

Fuhhh...seriouss arr...first time aku rase penat cam nie ouhh..keje pown tak sepenat cmni...gilee lah..smpai nak update blog dah tak sempat..nak online myspace??lagi lahh...dah dua hari aku rase penat cam niehh...nie baru bulan pertama persekolahan...bulan seterusnye cm nee lah agaknyee ehh...hmmm...actually minggu lepas laptop aku diserang virus...tu yg aku jarang online sgt nieehh..tp skang dah okaylahh...thanks amirul(org yg bertanggungjawab memperbetolkan laptop aku yg weng niee)haha..

Semalam (13 January 2010)

Semalam aku bangon cm biase, kol 6.40pagi...hari niee aku semangat siket sebab dah lame tak P.J kann...asyik2 belaja jehh dlm kelass...sekali sekale nak jugak maen kat padang tuhh haa...hehe...dah abes P.J, pastuhh rehat then P&P berjalan seperti biasee...alaahh...nie yg tak best niee...ari niee dah laah panas terik pastuhh kol 2.30ptg nnti kene teros pegi KOKO...tahun nie, aku nak berazam nak dtg setiap kali perjumpaan kadet, persatuan dan sebagainye!so, kol 2.30ptg berdetik...tp, aku abes class kol 2.40ptg...heishh...apelaa kann...terpakselaa teros pegi KOKO tuhh..dah laa tak dpt balekk...penat gilee bhaii...abes class, aku teros turon bawah...isi nama itu ini...lepas tuhh, cikgu pakse suroh berkawad plakk...heyy...siutt btoll...dahlaa aku baru abes class...ade plak die suroh aku yg baru smpai nie berkawad...haaa...tak patot...(FYI, tahun niee aku masok kadet KRS)...hehe...sbnrnyee aku nie dak Pengakap, tapi disebabkan aku nak bertukar angin untuk tahun2 last niee....so, aku join ar KRS...walaupun perot lapar, tekak hauss...aku sebagai ahli baru kadet tersebut terpakselahh ikut jehh ape yg disurohh...cuace daripade panas cm nak hujan...4.10ptg cikgu dah bg kiteorang balekk...huhh..alhamdullilah...4.30ptg smpai umahh...tetibe cuaca kembali normal semulaa...warghhh...cm tak sangkee lahh...cuace yg mendung bertukarr normal...yess!boleyhh aku maen bola...kol 5.15ptg, kuar then teros pegi maen futsal...penat2 pown tp aku still ade semangat lagi nak maen...hehe...balek umah dlm kol 7.15mlm, mandi2, siap2 then teros pegi tuisyen physics...ari niee aku first day masok tuisyen...janggal doee...almaklomlaa dah lame tak tuisyen...kih3...masok, daftar and pembelajaran pown dimulekann...kat tempat tuisyen tuhh mmg best...aku dpt jumpe member2 lamee yg dah pindah skolah 2, 3 tahun lepass...kalo dah jumpe tuhh apa laga...borak jehh...haha...tak delahh borak sgt...time blaja tuu blaja laa...time rehat tu haaa...borak panjangg woo!kol 10.15mlm balekk, kamal ajak pegi makan kat Q-bistro...pade mulenye mmg aku nak....tp, setelahh aku kene tahan kat satu roadblock niee...kene tahan lagi...heehhe...biaselahh...tp muke aku nie ade mcm penjenayah ke haa poliss??tak abes2 nak tahan aku...15 minit jugak ar aku ditahan tuhh...alaaa...tp tak dehh pape pownn...polis tuu cuma nak check lesen jee...sempat gak ar borak2 ngan pak chek polis tuhh...hehe...tgk2 jam dah pukol 10.45mlm...ishh...tak kan nak pegi Q-bistro ngan kamal jugak??haa...setelahh 5 minit aku fikir punye fikir...last2 aku wat keputusan nak balekk umahh...sebab aku penat gilee doee...dah sampai umahh...mmg terbaring laa aku....MIMPI...blablabla...

Tammat laa kehidupan pada ari tersebut...toyibbb...

Hari Ini (14 January 2010)

Hari nie tak penat sgt...cm biase pegi skolahh...blaja blaja blaja, pastu teros pegi persatuan...tapi aku tak pegi pown...anta buku KOKO kat guru penasihat, pastuhh blahh...hehe...malas doee nak tunggu lame2...balekk...lepak ngan suhaimi pastuhh kol 4.00ptg smpai umahh...4.15ptg aku ade appointment ngan amirul...ceyyy...cm nak jumpe PM plakk kann...maklomlaa...amirul niee diee pandai pasal hal2 computer niehh...so, die niee agak busy sikett...sebelom org lain booking diee, baek aku booking dulu...gaga...die dtg umah aku...format balekk laptop niee...and then dlm kol 6.30ptg siap...huhh...lega aku, naseb baekk file dlm laptop niee tak hilangg...kol 8.00mlm, kuar jap sebab aku nak basuh motor...setelahh berkurun lame motor aku tak mandi...akhirnyee, mandi jugakkk...haha...dah siap basoh motor aku teros bergegas ke pasar malam sebab mak aku suroh beli makanan...rmai sungguhh org kat pasar niee...ish3...letihh aku nak himpit2...kol 9.00mlm smpai umah, aku teros wat homework english(essay 360words)...esok nak hantar...huuhh...esok nak hantar baru nak siapkann...padehal nie keje minggu lepas punyee!haaa....dah siap dlm kol 10 lebeyhh kowt...aku pown teroslaa mengadap laptop aku niee...rinduu arhhh...dah dua hari tak on laptop nieee....okaylahhh...cerita sudah sampai teknik peleraian..dah tak tau nak cite apee...blahhh...!

Penutup!