BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

28 February 2010

Hari Yang Malang~~

Jumaat, 26.2.2010 smua org tau kann hari niee adalahh hari Maulidur Rasul...hmm, pagi pagi lagi aku dah dikejutkan oleh sohaimi(siBOTAK) sebab diee nak ajak aku usha motor...haihhh...tgh sedap sedap tidor niee bolee plakk diee msg...nak tak nak, terpakselaa temankan diee pegi sentul...kol 12.00pm da balikk daaa...petang kol 3.30pm aku pegi Kepong...haaa, paham paham jelaa..ehehe...balik dlm kol 7.00pm, on the way nak balik Cheras bolee plakk hujann...redah jelaaa...smpai umah kol 8.00pm, makan then teros baring smbil text text dgn dia...pastuhh epin ajak lepak tgk bola...kol 12.30am kuar jup...ayat mak aku kate nak pegi downtown, ceyhh...padahall ke tempat laenn...hehe...yg pegi tak ramai pown...4 ball jee, aku, epin, kamal, marzuki...smpai kat kedai mamak, ingat kan ade ar game hari niee, rupe rupenye takdee...heishh...celakee betol...plan selepas niee ingatkan mau pergi karaoke...tp, tetibe plak tempat tuh full...tape tape...seterosnyee, nak maen pool...tp, penuh gak...haiyaaa...kerek betollaa...hurmmm, nampak nyee..terpakselaa menggunekan jalan terakhir...mau maen poker...pergi arr 7E, ingat kan ade jual kad poker...pastuhh takdee jugak...pukimak betollaa...smue bende tak dee niee apahal??heishhhh...nampaknyee, terpakselaa lepak lepak jee...itulaa, jalan terakhir ouhh...cite+kutuk+gosip pasal org, sedar tak sedar dah pukol 5.30am...kami pown balekk...mata smue daa merah daaa...sejuk plak tuhh...huuuu...aku hantar epin kat umah then aku pown teros arr balekk ! smpai umahh, aku teros menghempaskan diri ke tilam....perghhh, nikmat gilee lahhh...Tido Tido Tido!

Keesokan Harinya,

Tersedar dari tidur pukol 2.15pm, bapak arr...aku tak pergi kenduri kawen nola...adoyyyy, terlepas makan free...bhahaha...bangon then teros mandi...pastuh calling calling sohaimi sebab nak suroh die temankan aku pergi beli buku...haa?beli buku??mesti pelik kann??haha...manusia bole berubah...aku dah insaf...ceyyy, aku beli jee buku dulu...bace nyee, esok esok arr...hehe...dah settle beli buku, singgah jup green apple...tgk badak badak publikdestruktion maen counter strike...ekeleyyy, bolee arr kongkee...aku takdee...tak pelaa, aku bg arr korang merase kemenangan dulu...lagi pown aku asyik top 1 jee...malas arr plakk...huhuhuhu...kol 4.00pm, smpai umah, baring baring jupp pastuh kuar sebab teringin plak nak makan burger...smbil nak tunggu burger tuh siap, lepak lepak arr jup ngan member...kol 7.00pm balik...malam plak, tgk tv smpai dah takdeh cite yg menarik, aku pown online laa myspace...bosan doee...tak dee sape yg nak dilayan...hmmm, actually malam niee pown ade bende yg malang bagi aku ouhh...tp, tak pelaa...malehh ar citee...biar aku sorang jee yg tau...okaylaa, rase cm tak dee mood arr doee! BLAH...!

p/s : happy bufday to NURUL FATIN IDAYU...semoga panjang umur and murah rezeki and tak curang...ghahahaha!