BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

01 February 2010

Yeeeehaaaa!!!

adohh...siot betollaa...dah beberape hari aku tak update blog niehh..rindu gilee nak berceritee...tp tak peee..aku akan tetap ceritekan balekk bende bende lepas yg telah ku lalui...hehe...okay2..kite start dgn hari........

Jumaat, 29 Januari 2010

Pagi cm biasee..pegi skolahh, balekk skolahh...petang hujann...then malam...haha..nie part yg paling besh kowt dlm hidup aku...kih3..malam 29 Januari 2010, akhirnye...rekod single aku telah dipecahkann olehh nurul faten idayu...hehehe...dah2...malas nak cite lebih2...yg penting aku sayang sangat sangat sangat kat diee...okay...tamat lahh riwayat aku pada hari ini...

Sabtu, 30 Januari 2010

Secare ringkas nyee..hari niee aku pergi gunung nuang...nak tgk ape ade kat atas tuu...mase pergi, firstly aku nak mintak maaf sesangat kat korang2 yg dah tunggu aku selama 40 minit...alaa..bende aku dah set alarm kol 6.10am daa..tp, jam tuhh bodo...tak bunyi2, sedar2 jee dah pukol 7.30am...perghhh, janji pukol 8.00am...mane sempat nie beb...aku pown bangun, mandi, siap2 then masokkan ape yg patot pastuhh teross ar gerak kat tempat yg dijanjikann...smpai sanee..aku dah kene ceramah ngan budak2 tuhhh...heishh...pekak kan jelaa telingee...pukol 8.15am smue bergerak ke gunung nuang...yeahh...!sebelom pegi muke excited gilee...dah smpai atas gunung tuhh...smue muke mintak penyepak jehhh..hahaha...tp aku tak delaa cm tuhh..aku happy jee selaluu...haa..time balek tuhhh, ade laa beberape kejadian pelik yg berlaku kat epin..tp, aku malas arr nak citee...nak tau...tanyee laa epin yeaa...habiss...malas nak type pepanjang!dan nilahh antara badak badak yg pegi mendaki gunung tersebut....



Tp yg besh nye pengembaraan niee mandi sungai lahh...dan yg paling penting pengalaman kann??haaa...susahh tau nak dpt pengalaman cmni..jarang jarang jee...nie pown tahun tahun last kiteorang lepak sesama kowt..mane taknyee...tahun depan confirm smua dah busy dgn hal masing masing...

Ahad, 31 Januari 2010

bangon kol 2.00pm, warghhh...dah lame doee tak bangun lambat lambat nihh...sekali sekale ape salahnyee kannn...hahh..bgon2 jeh suhaimi msg nak ajak lepak...aku pown dtg laa bustop sebab mau jumpe si selenge tuhh...bincang punyee bincang akhirnyee kami ingin melepak lepak di bukit jalil...ingat kan nak ajak epin...dah gegar umah diee...tp die tak deh kat umah plakk..hurmmm..nampaknyee, terpakselaa pergi dua ball jehhh...ape nak buatt...smpai bukit jalil...lepak lepak pastuhh tetibe hujan plakk, aku ngan emi pown terpakse laa balekk...singgah c.c jap, sebab suhaimi niee nak onlinee myspace diee..so, terpakselaa aku temankan die kejap...dah abis smuee...kami pown beransur pulang...

malam...diorang ajak maen futsal plakk...heishh..duit dah laa tgh tak dee niee...lagi mau ajak pegi sanee...nak tak nak terpakselaa pegi sebab kamal nak payung aku 8 hengget...maen satu jam pastuhh lepak komersial jupp...kol 11.00pm baru smpai umahhh....

1 Februari 2010

Fulamaakk...hari niee cuti lagi bebb...bangun kol 12.00pm...haha...lambat sikett...hmm...harini ingat kan kamal nak payung karaoke...tp, die plak tak boleyh kuarr..huhh..nak wat cmnee...ingat kan tak jadi pegi...last2...budak2 laen dah semangat daa nak pegi jugakk...lagi sekali aku TERpakselah ikut...haha...karaokee 2 jam..lepas dah habis suara kami terjerit jerit cm org bangang akhirnyee dlm kol 5.00pm, kami smuee pown balekkk...haaa..tuhh je kowtt yg aku rase menarik hari niee...

malam...cm biasee laa...msg ehem ehem..onlinee and yg paling penting aku update blog niehhh...okaylaaa...sudah habiss...malas aku nak type panjang2...letih...aku mau tidoo...besok skolahhh...byeee!