BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

12 May 2010

Pertengahan Tahun Examination !

First first dah paper physic...fuhh...gilee betollahh ! nak kata susah tah laa..agak laa kut..tp, semalam aku study, adelaa beberapa soalan yg masokk...tuh pun sikit jee...tatao laa dpt berapa markah plak kali nihh..aku harap harap tak failed arr...aku dahh tak sanggup dah nak tgk result aku asyik failed jee..huhh...esok plak paper addmath...bapak arhh...mcm mane laa nihh aku nk jwab...redha jelaa...tp, aku akan tetap berusaha jugak sedaya upaya...peperiksaan pertengahan tahun nihh agak pelik sikit...paper yg susah susah dulu kene jawab, yg senang kemudian...haaa, mcm pepatah berkata...bersusah susah dahulu, bersenang senang kemudian...heehee...tp, yg tak beshh nyee, lame gilee siot exam nihh...akhir bulan May baru abes smua paper...perghhhh...mencanak sial...tp tak pelahh...dapat balik awal...hahaha...tak sabar laa nak tunggu bulan June...banyak dahh plan time cuti sekolahh nnti...relax relax !! ehh, bulan June, cite bulan June lahh...sekarang bulan May...terlepas type lakk td...kih3...dah laa, cite pasal hari nih laa ehh...hmm, pegy skolahh, balik sekolah...pastuhh pegy umah suhaimi sebab nak betolkan internet kat rumah die tuhh...haihhh...leceyhh betollahh...dah settle smuaa...balikk, makan makan pastuhh mencanguk kat depan lappy nihh...mlm ni plak rase malas laa nak pegy tusyen...nak pegy study grouplahh...hmm, tuh jee kut setakat nie...okayy... BERAMBUS ~

p/s : Aku tak pahamlah, kenapa ade segelintir budak kelas aku dah jadi semakin emosional ?? korang dah berubah laa wey...mane korang yg aku kenal time kite kecik dulu...alaa, time kite main guli dulu dulu tuhh...tak kan tak ingat kut...ahaha ! mane mane mane ??