BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

08 July 2010

Seharian Tanpa Ke Sekolah !

hahaha..padahal baru semalam kot bukak buku baru kann...tp, riney dahh ponteng skolahh..adoyy...hmm...cmne laa aku nak berubah nihh ek?? haishhh...okay, pepagi tuhh niat mmg nak pegy skolahh sbnrnye, tp badan nihh rase cm malas sgt nak bangun..dah laa sejuk plak tuhh...so, aku pun teros jelaa sambung tido sehingga aku dpt panggilan dripada suhaimi...aku ingat die pegy skolah, rupenye memonteng jugak daa...die call aku sbb nak ajak aku pegy jalan jalan..perghh...gilalahh..dalahh pagi, pastuh nak ajak aku pegy jalan jalan plak...memang takk arr...pastuh die kate nak pinjam baju...dlm kol 7.30am die terpacak dpn umah aku dgn berpakaian uniform sekolahh..ish3...budak nihh, dah nak SPM pun serong jugak kan...ape laaa~ dah settle bagi die pinjam baju aku, ape lagi, sambung tidolahh jawabnyee...tido punye tido, sedar sedar dah pukol 11am...aku punn teros lahh bangun and on tv sebab nak tgk highlight world cup Spain VS Germany...wahhh, Spain menang dohh...betollahh ramalan SOTONG PAUL tuhh..hahaha..kekadang mcm bodoh jee kan mat salleh nihh wat bende bende ramalan mcm tuhh...tp, tak sangke plak ramalan tuhh betol sial...taley nak pecaye sgt arr...syirik doee...aku rase ramalan tuhh just kebetulan jehh kot..okay, stop cite pasal world cup sambung balik cite pasal aku dah on tv tuhh ehh...hmm, lepas dah tgk highlight tuhh, aku pun teros arr mandi then calling calling suhaimi sebab nak tanye die kat mane...last last die lepak kat c.c ngan raja and iwan daa...kaki ponteng betollahh budak budak nihh..ahahaha..haa, lepas dah smpai Green Apple tuhh, suhaimi ajak aku pegy makan kat Q-bistro jup...aku pun follow jelahh...then, die cite pasal awek diee lahh, pasal itulahh, pasal inilahh...dlm kol 1.00pm cmtuh, raja, iwan and jeje(member budak dua ekor nih haa) lepak lahh satu table ngan aku and suhaimi...lepak lepak smpai dahh bosan, raja pun call epin sebab kiteorang nak jamming...epin smpai Q-bistro tuhh dlm kol 3.00pm kot...then, aku pun teros call studio...abg studio tuhh plakk bolehh kate studio tak bukak lagi...ishhh...ape nak buat kan...kiteorang pun teros lahh memikirkan masa depan...pastuh, kiteorang bercadang nak pegy memecahkan suara kat karaoke yg berhampiran...naseb baik tempat karaoke tuhh tak jauh dripada Q-bistro...actually sebelah Q-bistro jea..ahahaha..start memecahkan suara dri pukol 3.30pm sehinggelahh ke pukol 4.30pm cmtuhh...lepas smua dahh takde suara, kiteorang pun balikk lahh ke rumahh maseng maseng...hmm...ingatkan nak men bola, tapi fikir fikir balik...macam malas arr plakk...baik lepak umah jea kan...sesampainyee dirumah, aku teros on lappy nihh dan layan facebook jup...sempat gak lahh memanje dgn ehem ehem! ahahaha...okay, tu jelahh yg aku buat sepanjang hari nihh...CHOW!