BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

02 February 2011

Ehem Ehem !


Wahh, sedar tak sedar dahh masuk bulan february dahh ouhh..bapak cepat siall masa berlalu..lagi sebulan jehh result spm keluar..adoyyy..cuakk laa pulaa..hmm, okayy actually pada post kali nihh aku bukan nak ketengah kan story pasal result spm, tapi aku nakk story sikit laa apee yg berlaku sepanjang hari nihh..hmm, hari Rabu, 2.2.2011 . barulahh aku dapat bersama si dia seharian setelahh berbulan bulan kami takk bersua...perghh rindu gilaa bhaii..dah laa anniversary ritu tak dapat jumpe..nak wat cmne kann..terpaksalah tunda kee hari nihh..hmm, memang janji nak jumpa pukol 11am dah ade kat Times Square, tapi gitu gini kol 12pm jugakk baruu si dia sampai..memang lembb laa kann budakk nihh..ish3..itupunn naseb baekk janji kol 11am, kalau janji kol 1pm kee 2pm kee tahh mcm mane laa pulakk kann..tapi saba jelaaa..pompuann, standard arr kalau bersiap bukan men lamee ouhh..padahal bukan nak tunjuk kat sape pun..kat bf sendiri gakk..hahaha..tapi takpelaa..aku faham, lagipun rumah dia jauhh kann..so, relaxx jelaa..haa, then..lepas dia sampai, hehehehe..apa laga, gerak laa kee moviee yang terdekatt..movie start kol 12.45pm, lepas dah tgk punya tgk punya tgk punya tgk, heyy, berapa bnyak 'punya tgk' daaa..hehehe..pastuhh kami pun bermakan manda di sebuah tempat yg dinamakan kentucky fuck chickenn..hahahah..ehh silap, kentucky fried chicken laa..hmm, ingat kan nak try makan kat tempat selain dripada KFC or McD, tapi setelahh menawaf satu shopping complex Pavillion, akhirnya KFC jugak laa pilihan dihati..nak buad cmne kann..beratur bukan men panjang lagi ouhh..cibai btol..org dahh arr ramai, 2 counter jehh beroperasi..bodohh ouhh..aku rase kalau mak org nak beranak, dah selamat beranak dahh ouhh...mcm sakai jehh..naseb baik aku nihh seorang yg penyabar kann..haha..penyabar lahh sgt..30minit kemudian, akhirnyaa dapat gakk aku beli makanan ouhh..haihhh..nakk tercabut gak laa kaki nihh berdiri..huhh..lepas siap jehh makan, raja pulakk call aku sebab nak double date ngan kiteorang..hahaha..tak lame kemudian, raja datang bersama awek nyaa dkt KFC tuhh..die ajak pegy lepak KLCC . thenn, aku ngan awek aku punn on jelaa sebab nak jaga hati mereka..hahahahahahahah..lepakk lepakk kat KLCC japp pastuhh aku ngan awek aku pun berpisahh laa dgn raja and awek diee..malas laa nak double datee..tiada privacy dohh..heehee...aku ngan awek aku pun berambus lah dari KLCC then decide nk lepak dkt Times Square balekk..lepak lepak kat food court smpai kol 8pm pastuhh kami pun berambuss laa dari situ..ye arr, malas laa nak bawak anak dara org kua smpai memalam nihh..nnti org kate ape plakk kann..lagipun bahaya gak kalau die balik memalam sgt ouhh..ceywahhh..hahaha..hmm, so lepas dahh hanta die smua, aku pun gerak laa ke Bandarr Tun Razak dgn berseorangan diri..kesian tauu...hehehe..smpai jee kat BTR, lepak makan japp pastuhh balikk..fuhh, penat dohh seharian berjalan..kaki aku dahh nak tercabut pun ade nihh....arghhhh! esokk dah start kerja balikk..huhhh..benci betol laa..tapi, ape kan daya..duit punya pasal..haaa, itu jelaa yg aku nakk share utk hari nihh ouhh..jadi, sesape yg rasa menyampah baca story kali nihh sebab mengarut dan sewaktu dgnnya, sorry laa yehh..ini blog aku, so suka hati aku laa ouhh nak cite ape kann..hmm, cukuplaa smpai disini . akhir kata, Gong Xi Fa Chai yahh ! Toce Toce ! :)

p/s : sayang, you jaga leklok tau ape yang i bagi tuhh...anggap jehh kalau u pakai benda tuhh, i sentiasa ada dgn u okayy..saya beli khas sempena first year anniversary kita...heeheehee :DD