BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

11 February 2011

Motorcycle again and again :'(

Huhh, baru baru nihh aku baru jehh bukak cite pasal motor aku problemm ape kejadah smua kann..dan sekarang motor aku terpaksa dihantar kee hospital besi untuk dirawat semula..aku baru ditimpa satu kemalangan..nak kate teruk tuhh, aku okayy jehh..cuma luka kecik kecik arr..itu pun nasib baik aku pakai suar jeans and sweater ouhh..kalau takk, memang parah laa aku nihh..cite nyaa, aku nak pegy keje lahh kann..dlm kol 12lebihh mcm tuhh, tibe tibe tgh sedap menunggang motosikal nihh, ade sebijik kereta tukar line kedua secara tiba tiba..bagi signal sekali, then teros masuk melulu..kepala hotak die lahh..Malaysia nihh ade undang undang dan peraturan bodohh...bagi signal sekurang kurangnya tiga saat pastuh baru bolehh tukar line..haihhh..kereta jehh besarr..tapi, tatau lahh otak letak kat mana ouhh..bangang plus pengecut..dah tau salah terus blahh..pukimakk betol..haishh, nak jehh aku kejar kereta kau...tapi, disebabkan motor aku dahh cedera parah, terpaksalah aku menukarkan niat ke tempat kerja utk balik ke rumahh..alhamdullilah jugaklahh sebab aku tak cedera pape and nasib baik kereta daripada belakang tak hentam aku, kalau tak memang aku dahh tade kot kat dunia nihh..and, aku rasa tadi time accident mcm aku tgh bermimpi pun ade..tak pecaya doee setelah setahun lebih aku bawak motor, akhirnyaa accident jugakk..huhh, kenapa mesti sekarang bende bende mcm nihh nak berlaku kat aku haa?? aku baru jehh nak berhenti kerja..now, aku kene keje lagi seminggu sebab nak dpt kan duit sikit utk bayar kos rawatan motor aku..hmm, sedihh siott tgk moto aku dah senget benget..aduhh, duit lagi utk aku betol kan badan kauu nihh motorr..tapelahh, yang penting skg aku selamat ehhh..lepas nihh, rasa mcm phobia doee nak bawak motor..naik kenderaan awam jelaa nmpak nyaa yehh..motor aku maybe bolehh kuar daripada hospital dalam 2, 3 hari lagi kot..lepas tuhh aku bawak motor jalan dekat dekat jelaa..cukuplahh aku merana utk biayai kos rawatan kau tuhh ouhh..seminggu nihh dahh mcm mcm aku bergolok gadai semata mata utk motor...arghhh, lesen kereta cepatlahh kau siappp..aku dahh tak larat dahh nak naik motor lagi..urghhh..cite mcm ade kereta jehh kann..hahaha..okaylahh, malas laa aku nak bercelotehh pepanjang pada post kali nihh..buad aku sakit hati dan sedihh memikirkan motor aku kat hospital besi tuhh..huhh, dahh makan kee diee?? dahh mandi kee diee?? keadaan diee stabil kee takk?? haihhh..assalamualaikum :)