BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

20 March 2011

Esok bermula lahh...

Haishhh, esok bermule laa semulaa rutin harian aku selama ini dgn bekerja..urghh, bosannya...rasa mcm malas gilee doee nak kerja..tapi ape kan daya, aku kene jugak bekerja utk menyara kehidupan seharian aku nihh..sekarang pun duit makin hari, makin kering dahh..yelaa, asyikk kua lepak, makan, lepak, makan..itu jehh..duit pun habis kat makan minum seharian jehh..adoyy..kan best kalau aku nihh anak org kayee..mintakk jehh ape yang diimpikan, confirm dapat..tapi satu jelaa..mesti kasih sayang kurang punyaa kann..hmm, biasalahh tuhh..mane ade yang perfect dlm kehidupan nihh..mesti ade satu bende yang kurang punyelaa..mcm aku, family aku takdelahh sekaya mana pun, kire sederhana lahh kann..tapi, kasih sayang cukup..hehehehe..hmm...so, moral of the story, ingatlahh orang yang tersayang yehh..haa, kite bergerak ke topik yang seterusnya utk post kali nihh okayy..pejam celik, pejam celik dah nak dekat amik result SPM dahh ouhh rupenya..bapokk arr..rasee cuak pun adee..penentu masa depan tuhh bebb..risauu siott..tapi yang bestnya, dapat jumpee cikgu cikgu balikk..wahhh, tak sabarr pun adee..and and, yang paling paling penting, aku nak tengok majalah sekolahh tahun 2010..hehehe..org kate gambarr gue banyakk..hahaha..tapi, disebalik kegembiraan dan ketidaksabaran aku menunggu hari Rabu bersamaan dengan 23 March 2011 , aku jugakk dilanda ketakutan dan kerisauan..fuhhh..dahh laa..malehh arr cecite pepanjangg..makin berdebarr pulaa..okayy, kepada senior batch 2010 SMK Seri Mulia, sama samalah kite meramaikan majlis pengambilan keputusan SPM kite pada hari Rabu nihh okayy..Cow Cin Cau !

p/s : Ada cemburu juga rindu, ku tetap menunggu :)