BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

13 March 2011

Kehidupan :)

Wahhh, lamee gilee tak update blog..kalau takk aku memang malas nak update blog aku nihh..tapi disebabkan aku malehh nak join memember nihh dokk layan game kat c.c , aku pun apa laga, menggunakan kesempatan yang ade utk meng-update blog yang serba kekurangan cercite cercite sejak kebelakangan nihh..haihh, aku skang tgh cari broadband yang lebih baik dripd p1wimax sebab aku dahh mati akal dahh nihh dokk kat umahh tuhh mcm org gilaa..lagi lagi time cuti kerja..perghhh, bosan doee dokk umahh tuhh..tiada hiburan langsung..nasib baik ade memember yang sudi menemani aku semasa bercuti..hehehe..dan tidak ketinggalan juga kepada org tuhh yang sudi msg aku..kalau takk, sunyi jelaa handphone nihh tiada bunyi nada dering..hahaha..nada dering bagai ! kah kah kah..hmm, okayy citee pasal kehidupan aku setakat nihh laa pulakk yehh..haa, setakat nihh kehidupan aku sgt teratur dan kadang kadang tuhh ade laa problem problem sikit kann..alaa, standard kehidupan laa kott..antara problem problem yang top stakat nihh dalam kehidupan aku ialah duit duit dan duit...huhh, minggu lepas baru aku settle kann upgrade motor aku tuhh..beratoss jugakk laa gua berabes utk motor tuhh..haiyaa, aku ingat nak kumpul duit beli handphone baru, tapi disebabkan masalah motor nihh, aku terpakselahh menunda hasrat aku tuhh ke beberapa minggu hadapan..haishh, dahlaa tgh mengidam blackberry nih..ade ade jehh ouhh halangan..dahh berair mulut nihh tgk hp tuhh kat market skg..rase mcm nak rompak jehh kedai ah seng yang jual handphone tuhh..naseb baiklahh iman aku kuat lagi kann..hehehe...tapi takpelahh..tak lari gunung dikejarkann..sabar itu penting dalam kehidupan..harap sgt lepas nihh tak bnyk masalah aku yang memerlukan duit..hmm, okay laa..dahh kol brape dahh nihh kann..sok mau keje laaa..hoyy geng, jomlahh balik ke rumahh masing masing..okayy, akhir kata utk post kali nihh..bye bye :)

p/s : still waiting :')