BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

27 March 2011

Now & Again

Arghhhh..kenape dgn aku nihh haa?? skg nihh rase mcm susah gilee ouhh nak dapatkan something tuhh..ade je halangann..huhhh, nak give up laa mcm nihh..wuahahahaha..aku nak menangis ! eh eh eh..tidak tidakk..aku takkan menangis..relax hafiz..cube lagi ok..tapi mcm mane nak cube lagi??haishhh..buad mase skg nih aku malas betul laa nak lepak ngan memember..aku nak luangkan masa dirumahh jehh..sorry laa ye kepade memember smua..aku tade mood doee nak lepak smpai pagi pagi buta mcm dulu dulu..kalau kekadang tuhh bolehh laa kott..tgk la mcm mane nnti..lagipun dgn keadaan badan aku yang nak demam and batuk batuk nihh aku rase better aku lepak kat umah jee kot..tak larat arr, tiap kali lepak duit habis makan and minum kat lua jee doee..tgk skg aku dah kering gilee dah nihh..wuahahahaha..nak menangis lagi.. :'(

Dahlaa, kalau aku menangis air mata darah pun bukan ade org nak pujukk..nak harapkan org tuh?? die pun ade life die jugak ouhh..aku hanya manusia biasa..hehehe..okay la geng..byebye :(