BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

19 June 2011

Hai :)

Okay, sikit jeh aku nak update pasal kehidupan seharian aku nihh..ehmm, semalam pegy round round KL dgn suhaimi, raja, and epin..lepas dah habis kan minyak motor tuhh, diorang overnite kat rumah aku sebab family aku tade..hahaha..dah mcm rumah bujang dahh..masak maggie laa, itulah, inilahh..pape pun suhaimi masak maggie goreng rasa mcm harem laa syiall..hahaha..fuck you laa..lepas dah makan semua terlentang tidur..pukul 7am diorang chow daripada rumah aku sebab family aku on the way balik rumah..and lepas jeh diorang chow, aku pun apa laga..sambung lahh tidurr..sedar sedar jeh pukul 4pm..perghh, bagak arr..lmbat gilaa siot bangun..arghh, kesahh ape kann..hari minggu..standard lahh..hmm, ingatkan petang nih nak main futsal..tapi rasa mcm malas pulakk baik dok terperuk dkt rumahh..malam jap lagi baru kuar rumahh..baru syiokk..hehe..okaylaa kawan..sekian utk hari nih..assalamualaikum :)