BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

07 July 2011

7th July :)

Whaa, ini tarikh banyak ongg maa..hehe..sebab apee ong?? sebab tarikh tersebut merupakan tarikh aku dilahirkann laa..okayy, first of all aku nak ucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua kawan kawan, awak awak, adik adik, kakak kakak dan semua laa yang telahh mengucapkan Selamat Hari Lahir dekat aku di Facebook, on the phone, msg, surat wataniah dan semua kejadah haram tulahh yehh..thanks sgt sgt dkt korang..and kepada awak awak dan awak yang telah bagi hadiah tuhh pun thanks jugakk tauu..hahaha..so, hari nihh memang hari berlalu seperti biasa sahaja..tade ape yang best pun actually..yelah, teringat pulak masa zaman sekolah dulu..time birthday memang paling meriah laa kann..dgn baling telur, tepung itu ini..haha..semangat betul kawan kawan aku nihh nak celebrate birthday aku punya pasal..hehehe..now, aku rasa rindu pulak nak dibaling tepung time birthdayy..kah kah kah..yelahh, korang semua dah busy dgn hal masing masing kann..dgn activity kolej nyaa, dgn kerja nyaa and macam macam laa..aku hargai ucapan korang tuhh walaupun 2 perkataan sahaja..thanks again..bilaa lahh agaknya aku nak busy mcm korang..mesti best kan sambung belaja nihh..dapat kawan baru, dapat cikgu baru, dapat gf/bf baru gakk kee?? fuhh, hebat gilaa korang..apelahh, pakhang makhang hanta hang p belaja bukan carik couple lahh ! heehee..alahh, tapi sekadar nak isi masa lapang tak salah pun kann..yelahh, daripada mencuri, merompak atau buad bende yang tak elok, baik buad kerja yang berfaedah sikit kan dgn mengisi lapang carik awekk..hahaha..dahh dahh, ape yang aku karut kan nihh pun tatau laa ouhh..ringkas nyaa, aku nak ucapkan terima kasih buad kali yang ke-100 kepada korang ehh..jasamu tetap ku kenang sehingga ke lobang cacing :DD

Dan kalau korang nak tahu, tadi aku sempat jugak lahh celebrate birthday aku dgn artis artis nihh..jeng jeng jeng.. :P

Synyster Gates
haa, dia nihh lead guitarist band Avanged Sevenfold..aku yakin ramai yang tak kenal dia nihh kann?? tapi, kalau dkt US, dia nihh memang terkenal woo..mengalahkan Justin Bieber laa senang citee..hahaha..kiteorang celebrate birthday pada hari yang samaaa :) penat gak lahh mabuk dgn dia tadi..hahahaha...

Ringo Starkey
Dia ni pulakk kalau korang nak tau, seorang drummer The Beatles yang lahir pada 7th July gakk..lahh, takkan tak kenal jugak kot?? legend nihh doee..ish3..apelahh..now dia masih hidup lagi and aku rasa dia focus dkt kerja solo dia jehh kot..tatau laa boleh main drum lagi ke tak org nihh..sekarang dia dah tua dahh ohh..gamba nihh time dia muda muda..memang arr style..heehee :P

Okay laa kawan..itu jelahh sedikit sebanyak yang aku nak kongsikan dkt korang semua..actually aku try jugak research celebrity celebrity malaysia yang menyambut hari lahir pada 7th July nihh..tapi, tadapat plakk..hadoyy..payah kan macam nih? tapelah tapelahh..semua tuhh tak penting..yang penting kita yang telah selamat dilahirkan di bumi nih dgn cukup sifat harus bersyukur kann..dan sepatutnya yang layak utk terima ucapan terima kasih yang sebetul betulnya adalah orang yang melahirkan kita iaitu ibu kita sendiri..apa apa pun, terima kasih yea semua..sekian, dari Muhammad Hafiz bin Mohd Shah :)