BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

26 November 2009

Antara Hari Yang Paling Membosankan..

Hmm..hari nie mmg agak bosan ar...sbb x de ape yg menarik hari nie...smuenya sama jeehh...hari nie aku post blog awal siket coz nak tido awal..esk raya aidiladha...fuyoo...mau semayang raye ouu...best2...dpt tgk org sembelih lembu...hee..

12.30pm,

matahari tegak berdiri di langit...aku still x bangon lagi sebab semalam aku tido lmbt...dlm kol 5.15pm...ye arr..mane tak nyee...best sgt tgk bola...smpai x sedar da pagi...hehe...

1.00pm,

emi msg...tnye aku kat mane...naseb baek baru lepas mandi...terjumpa emi on the way nak ke bustop...pegi beli topup celcom...da settle...tgk epin da mencangok kat bustop tuh tgh tggu kiteorang..dlm 20minit kemudian wan call emi n tros datang ke bustop tersebut...kiteorang kalau da berkumpul nie bukan ape...biase laa...gossip2..borak2 kosong...bahan2 orgg...huhh..tu jeh kowtt...

2.30pm,

wan cakap die nak g makan ngan raja kat q-bistro...pastu kteorang tetap stay kat bustop...tggu wan mcm lancau...sbb kate nak pegi makan jehh...rupe2nye pegi c.c skali..ishh...kepale da naek bosan dgn suare sumbang mahram diorang tuh aku pown msg ar emelia...da lame x msg2 ngan die...

4.00pm,

still lepak lg...hmm...bosan2..tetibe kamal dtg ajak men p.s umah akmal...aku, emi ngan epin gerak ar umah akmal...tp sebelom tuh..aku ngan emi pergi kdai pak munawehh...haha..nak beli sticker gitar die...

4.30pm,

da smpai umh akmal...tgk tuan rumah pulak x dehh...haiyaaa...ape cer daa??janji nak men game...tp die plak menghilang...aku ngan emi pown membatalkan hasrat utk men game umh die...then tros g umah aku nak tampal sticker kat gitar burok die tuhhh...haha

4.45pm,

seorang demi seorng dtg umah aku....haiyaaa....semak betoiii...gagaga...kiteorg pown bg semangat ar kat emi supaye menampal stickernye dgn pantas...sbb mak aku nak balek dlm kol 5.30pm...

5.30pm,

smua blah dan berambus dri umah aku(alhamdullilah)haha...sbb da tau yg mak aku balek keje awal ari ney...follow diorang jap pegi bustop balek sementare nak tggu kol 6.00pm...

5.55pm,

aku blah dripade bustop tersebut sbb nak jempot mak aku tuhh...da angkat mak aku...die suroh plak anta die ke kedai yg berdekatan dgn area umah aku sbb nak beli barang2 persiapan hari raya aidiladha...

6.45pm,

smpai umah..fuhhh..penat kowt tggu mak aku beli barang...hmm...tanpe membuang mase aku dgn rela hati pergi ke toilet untuk mandi....bla bla bla....

8.00pm,

aku pown ape lgi..da bosan kan...msg laarr si dia guna no celcom...hmm...da la satu ari x borak ngan die ariney...naseb baek malam maseh ade....gagaga..

9.00pm,

aku pown baru perasan yg kedit aku ditelan banyak sbb aku x activate no dia 1sen/sms...adoyaaii...aku pown tnye laa die cmne nak activate kan no...hmm...stop jap text ngan die sbb nak activate kan dulu..kalo x bankrap ar aku...pergghh..lame doee nak tgguu...x tahan akuu..ishhhhhh...smentare tggu tuhh..aku on9 ar myspace jap..haiyaaa...x dew sorang pown top friend aku yg on9...lg ar menambahkan bosann...

10.00pm,

lame sgt tggu nak confirm kan yg no si dia ni da activate keh blom...aku pown msg ar dia and ckp smbong text besok jela...bosan2...x de sape yg aku nak layan..myspace x deh org yg on...si dia plak x on sbb nak balek kmpong...haiyaa..manyak cilake laaa...

10.30pm,

da bosan2 nieh..aku pon amik ar mase nak update blog...hmmm..maybe lepas nie nak tido da kowt...sbb esk aku kene jadi imam kat masjid utk smayang raya aidiladha..hehe...tuh jela perjalanan hidop aku yg membosankan ari neyy...

p/s:kate2 akhir kepade pembace2 blog aku nieh..harap maaf kerane story ari ney x brape best sgt...sbb da tittle pown 'Hari Yang Paling Membosankan..'so..cite pown bosan laaa....hahaha..i'm sorry...daa~