BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

24 November 2009

Permulaan Cuti Sekolah

Hari nie kira best jugak ar dlm hidup aku nieh...aku dikejutkan dengan satu panggilan dripada [wan] pada pukul 10.30 pagi..die ckap 'jom ar lepak kat bustop...kate nak shooting....'aku pown dgn mamai2 baru bangon tido teruslah ke bilik air nak mandi...pas da siap2...aku anta adik aku g umah grandma...pastuh barulah ke tempat yg ingin dituju(bustop)...

11.00am,

da smpai kat bustop..tetibe [wan] call...'weh ko katne?aku kat bawah blok suhaimi nie'..aku pown pegilah ke tempat kejadian...da sampai kat sana...diorang ajak pegi K.L..nak jalan2..maklom ar da ade motor+lesen L...hehehe...pastuh aku ckp ar kat diorang '...kan kite ade shooting..cmne nak pegi??...'diorang pown baru teringat...bodo btoi...pastuh aku,suhaimi ngan wan bergegas ar ke bustop...smpai kt sane aku call ar epin,syamil,raja...tetibe plak kredit abes!!haiyaa..bengang jehh...suhaimi ngan wan plak nak saving kredit...agk menyinge aku...tp lame kelamaan wan bg aku call syamil ngan epin pkai hp die...ish3..agak berjinggut jgak ar tggu syamil ngan epin tuh...hmm...

12.00pm,

syamil ngan epin baru smpai bustop..ishh...puas gak ar aku maki diorang..da la lmbt...mengalahkan artis plak..hmm...lpas da borak2 kejap..pastuh epin ngan syamil berjalan kaki kew q-bistro untuk berkumpul...aku,suhaimi ngan wan gerak lmbat sket..maklom ar..da ade moto...hee...

12.45pm,

smue smpai ke q-bistro kecuali raja...haiyaa...da la berjinggut tggu epin ngan syamil...tetibe plak raja nie lmbat...tmbah berjinggut arghh!pastuh ade la pulak sorang daripade anggota band publikdestruktion touching!!hmm...die tros balek...aku pown dgn bermurah hati berpatah balek ke bandar tun razak untuk pujuk budak niehh...huhh....naseb baek ade moto..lgpown kebetulan aku nak amek spec...alang2 da nak angkat tuh..pujuk ar skali...ishh..menyirap gak ar pujok die...rase cm nak pukol+penampar+penyepak..mane x nye...da tua2 pown nak merajok!!hahaha...

1.15pm,

da puas aku wat drama pujuk memujuk nieh...balek ar jap nak amek spec!!pastuh tros grak q-bistro balek...smpai jeh sane naseb baek smue da ade...x de ar aku nak maki org jehh...letih ouuhh layan dorang nie...mcm2 masalah..susah2..tp dengan ketabahan yg aku ade...aku redha dgn segale dugaan...ceh3...poyo kan??

1.45pm,

cari lokasi nak shooting...haa..nak shooting ape???nak shooting untk promote band ar...hehe..da dapt tempat nak shooting...kiteorang pown tanpe membuang mase..terus buat ape yg patot...3 kali shooting beb...perghh..da ar panas..berpelo-pelo!!hehe..tp..penat2 pown janji kiteorang smue puas hati...

3.30pm,

pas da settle smue...aku,suhaimi n wan pegi ke K.L..saje nak jalan2 tgk awek..hahaha...kebetulan plak bdak2 klas 4sc tgk wayng...so..kiteorang pown tumpang sekaki ar...tp sayangnye aku,suhaimi ngan wan x dpat tengok wayang sbb x dew duit...hehe..sbnrnye smue nak saving..pastuh call bdak2 4sc jumpe kat pavillion...hmm..dyorang agak rmai ar(7 orang jeh)..haha..rmai kan...lepak jap ngan diorang...tngkp gmbo..jalan2...pastuh balek.........

5.30pm,

smpi bandar tun razak...pegi umah raja jap..nak angkat pendrive...lepak2..borak pasal moto pastuh tetibe suhaimi balek sbb kakak die suroh balekk...tinggal ar aku ngan wan bawah blok raja sementare die nak transfer video shooting td dlm pendrive...tggu punye tunggu..akhirnye..smpai jgak...borak2 jap...pastuh aku plak kene balek sbb nak jempot mak aku...

6.30pm,

smpai umah..tros mandi,then tros angkat mak aku...bla..bla..bla...

8.00pm,

aku call ehem ehem pastuh msg die....hehehe...best2...die suroh on kol 9 lbeh...so smentare nak tggu 9 lbeh tuh...aku edit ar video shooting tadi...perghh agak bengang ar jugak...sebb susah beb nak edit2 niehh..naseb baek die on...boleyh ar release tension sket...gaga...

12.30am,

dia terpakse off sbb abg die da balekk...hmm...die kate 'kite text jela'..so layan ar die smpai kol 1am...

2.28am,

video shooting x siap lagi...huhh....tp aku maseh ketagih nak cite kat blog aku niehh..hmm...okaylaaa...smpai disini sahaja...daa!!