BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

25 November 2009

Gitar...

Sebenarnye aku x deh kene mgene pown dgan gitar...tp aku yg excited...yela mane taknye ari nie [epin] salah seorang anggota band aku da sempurnakan harinya dengan gitar yg dibeli di guitar store tadi...tah ar jename ape tah gitar die tuh..tp yg aku ingat...FANNDEC kowt...hurmm...

9.00am kowt (hp problem..so x dpt tau ar dia sent kol brape),

ehem ehem msg aku...huhh...aku x reply sbb kedit no. celcom kering..hee...sori sygss!!

11.00am,

aku dikejutkan dengan 2 org makhluk allah yg bernama emi ngan wan...diorang ajak aku hangout kat bustop...perghh...gilalahh...da ar tgh sedap2 tidor...boleyh pulak kacau..haiyaa...aku pown ckp 'haa..yela..jap g aku smpai..'hehehe...aku punye smpai tuh kol 1pm baru smpai dpn mata diorang...

1.30pm,

bergegas ke 'green apple' nak jempot raja suroh lepak sesame...tp sempat lg wan chatting kat c.c tuh 1 jam...hmm..nak wat cmne...tggu jela..pastuh tman wan g minum kat q-bistro plak...

3.00pm,

pegi umah raja..angkat helmet...epin call aku 'weh ko katne??jom ar pegi beli gitar..'..lpas raja da turon umah die..aku, emi, wan ngan raja pergila keh guitar store...bla bla bla....

4.00pm,

da puas pilih guitar yg mane nak beli...epin pown kuar kan duit nak bayar (excited sungguh dia)haha...aku pown usha2 ar gak harga drum tuh...perghh...agak2 gaji mak aku 6 bulan pown x lepas lagi nak beli..hahaha...x pela...kalo ade rezeki...aku beli aaarrr...

4.41pm,

da lepas settle beli gitar...aku, emi, wan balek dengan menaiki moto kteorang yg mahal tuhh...epin ngan raja hanya mmpu berjalan kaki...kihkihkih...kesian...on the way nak balek...aku jalan ar depan...aku ikot ar jalan yg agak x sesak siket...sbb aku da ckp kat emi 'weh ikot jlan yg x sesak ar..'..die suroh aku jalan dlu...haahh...bestt bwak moto laju2 kat highway...yg si wan nie plak die kate siket lagi nak masok bawah lori sbb nak ikot jalan aku punye pasal...hahaha...apasal x masok jeh tros wan...dapt aku makan percuma selame seminggu kat kenduri arwah ko!!hahaha...

5.00pm,

smpai bustop...lepak punye lepak...raja call wan suroh angkat die kat umah syamil...

5.34pm,

aku, emi, wan g taman midah pulak nak angkat si raja niehh...huhh...smpai kat sane..tgk syamil da siap2 nak anta epin naek moto...so...kiteorang pown kesian ar tgk raja nie da x deh hala tuju nak naek moto sape..maklom ar smue kedekot moto(kecuali aku) sbb aku bukan x nak bwak raja..tp takot kaki die kene ekzos moto aku yg panas tuh..maklom ar time lepak sbelom nak beli gitar tadi...kaki die terkena ekzos moto aku...hahaha...bangang btol...

5.45pm,

pegi umah epin...nak anta gitar die yg x berape mahal tuh...hehehe...pastuh lepak bustop rmai2...satu band lepak...tapi kejap jela...haa...yg best nye...aku lenjan moto syamil...gaga...moto da berbunyik bunyik...haiyaa...tp best jugak...dapt ar wat aksi yg berbahaye di jalan raya(spe yg nmpak tuh jgn tiru aksi ini yeaa)hee...

6.30pm,

publikdestruktion bersurai...alaa..bosann...dpt borak skejap jehh...tp x pela...esk maseh ade...

6.45pm,

smpai umah...cm biase laa...mandi then tros jemput makk...bla bla bla...

7.45pm,

hmm...msg seseorang nieh pkai no. maxis tapi die x reply...hampa...x pela...anggap jela da x deh rezeki...tggu punye tggu...aku pown da naek bosan...pastuh teros smbong edit video yg tertunggak smalam...hmm...agak menyirap lagi..kerane susah sgt nak wat...tp..saba jela...

8.30pm,

ain(n) msg...die suroh on ym...so aku on ar..chat ngan die...lame gak ar..pastuh die off..aku sambong ar balek edit video tuh siket2...

11.36pm,

da lame aku memerah otak utk edit video tuh...tetibe sygss aku msg...die ckp x dpt on ariney...aduhh...bosann gile baii..satu hari x msg...satu ari x on ym...arghh..boleyhh gile niehh...hurmm...miss u laaa!!tanpa membuang mase aku troskan balek edit video tuhh...sbb geng2 publikdestruktion da biseng nak tgkk..ishh..saba la bhaii...ko ingat senang keh nak watt..fucka...

1.53am,

hmm...da penat aku edit video tuh AKHIRNYA baru 90% yang da siap...tggal masokkan soundtrack jehh..yess!!berjayee...da penat edit video tuh..apa laga..cm biase ar..update blog!!da la..penat pulak nak menaip niehh...okayyy...tatatititutu~..