BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

25 January 2010

Biology Suck!

Pepagi sudah bangun dengan azam baru...semangat baru..hari yg baru...hari isnin plak tuhh..kene jawab paper exam yg baruu...aduhh...smuenye barulahh...kol 7.40am, masok sekolahh...perhimpunan diadakan seperti biase walaupun peperiksaan intervensi spm still lagi berjalan...tp...exam aku hari niee start kol 9.00am...paper 1 biology...aku rase paper 1, boleyh arr kowt...sebab bulat bulat jehh kann...senang2...hehehe...paper 2, agak sial siket...susah yg teramat...aku pown tak tau nak jawab ape...last2..aku jwab dua, tiga soalan then teros tidor smpai kol 12.30pm...whoaaahhh...gile kann??ape nak buat...tak kan nk mencangok jehh..paper 2 abes kol 1.45pm...kol 2.00pm balekk...hahh..ingat kan epin nak gadohh arr...smue budak2 BTR dah turon...last2...die settle secare baek ngan budak form 4 tuhh...ishh..ape laaa..wat penat jehh aku batalkan smue appointment aku hari niee, sial ar korang...dah tak jadi gadoh tuhh..aku ngan suhaimi grak laa ke rumah raja sebab nak angkat mp4 suhaimi...dah smpai umah diee..lepak2 ar jap dlm bilik diee..maen p.s dan laen-laen..kih3...kol 3.15pm aku ngan suhaimi balekk ar rumah japp...lepas nieh ade plan laen plakk...dah siap2, tukar baju, mandi...aku pown msg laa suhaimi ajak teman aku pegi bank japp..maklom laa..dkat bank tuhh ade 6ribu lagi...haha...dah lepas balik bank, lepak komersial jap...pastuhh balek umah sebab nak bersiap untuk maen futsal..yess!kali niee boleyh maen...sebab cuace mengizinkan...yeeehaaa...!maen laa smpai kol 6.45, then balek umahh...

malam plakk..kol 8.00pm, study chemistry...sbb esk exam paper tuhh...dua paper plak tuu...huhh..lagi laa, pening kepale otak niehh...ish3...lepas study, cm biase...dah jd satu kebiasaan aku...online myspace,ym dan segala galanyee!okay laa..mau chow!bye..