BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

24 January 2010

Member member semua tah kemane!

ishh...firstly aku nak ckp...suck suhaimi...cibai betol...mane taknyee...kol 10.30am dah msg aku kate nak pegi k.l...aku pown dgn mamai mamainye reply arh msg die tuh...aku reply kol 11.00am dtg umah aku...dah lepas mandi2 baru nak pakai baju pastu die msg..."weh aku tak jadi pegilaa..aku ada hal.."lebeyh kurang cm tulaa...kimak betoll..nak jehh aku sepak terajang kepale otak die tuhh...aku bukan maen lagi tgh tido sedap2...mimpi smuee...pastuhh aku dah siap die kate tak jadi pegi plakk...huhh...aku pown nak bengang tak boleyhh arr...sebab die tak dee kat depan mata aku...kalo tak mampos die aku maki...aku pown tenangkan fikiran aku kejap...baring balik kat atas tilam tuhh...dah cube nak lelap...tapi tak boleyh nak lelap...arggggggghhhh...sekali lagi aku nak mengamuk, sebab aku tak boleyh tido daa...dah tak boley lelap mata tuhh, aku pown keh lappy kesayangan aku niee...onlinee myspace...dah pukol 1.00pm niee...serious aku terase bosan...nak kuar smue member member ade hal...last2 aku dah bosan yg teramat sgt aku pown call arhh epin...call call jehh die tgh dating ngan awek diee...huhh...satu member terlepas...call suhaimi...die kat i.y.c lagi...member kedua terlepas lagi...celakaa...call syamil...kali niee aku harap sgt die free...call diee, naseb baek kali niee die free...alhamdullilah...tak delaa aku bosan...aku pown pegi laa umah die..lepak2 jap...borak pasal motor baruok(baru+burok) die..haha...jgn marahh...borak punye borak..tekak pulak terase haus...maklom laa mase tuhh tgh panas terik...ajak ar die pegi minum cendol...fuhh...smpai gerai tuhh...aku dah tak sabar2 daa nak pekena cendol tuu...nikmat gilee arhh time suapan pertame air cendol masuk ke anak tekak..(sesiapa yg dah terase diri die dibasahi air liur sendiri, sila ambil tisu utk lap mulut anda)!!dah abes minum...grak arr pegi bustop(tempat kebiasaan utk melepak)...smpai sanee...suhaimi baru balekk dri i.y.c...lepak kat bustop smpai kol 4.00pm, pastuhh lepak lagi kat komersial(tempat lepak kedua) sebab suhaimi plakk nak minum airr...hmmm..temankan laa die...call epin suroh die dtg...syamil plak time tuhh da balek daa...by the way...thanks syamil sebab temankan aku td...lepak dlm 15minit...suhaimi ajak aku and epin pegi bukit jalil...haiyaa...nak pegi sane lagi??alasan suhaimi..."tah ar doe..aku rase kat sane jehh yg aku boleyh tenangkan fikiran.."...hahh...yela tuu...kol 4.30pm smpai sane...lepak lepak borak borak...tu jelaaa...kol 5.30pm kami pown balekk...

then, malam plakk...hmm..tak banyak bende yg berlaku...tgk t.v...bla bla bla...kol 11.00pm td onlinee..habiss...haahh...besok hari ahad...ade kelas tambahan biology...heishh...hari ahad pown ade jugakk...apelahh naseb aku niee...naseb baek taun niee last year!okay...bye~