BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

23 January 2010

Jumaat !

hmmm...tak deh idea arhh nak letak title ape hari niee..huhh...hari niee cm biasee...exam exam exam...gile kepale hotak aku niee..dah la td exam physic...bagak arhh...susah gilee babi doee...balekk kol 12.30pm...hari niee tak teros balekk umahh...sebab ade pergaduhan...so, kene tgk laa...haha...tp...aku tak join pownn..aku kan PENGECUT!huhh...pastuhh epin plak nak gaduh ngan dak form 4 niee...kerek doee budak tuhh...time epin nak pukol tuhh aku ngan suhaimi takdehh...saje malas nak amek port...kebetulan plak suhaimi nie tumpang motor aku...so, suhaimi ckp arr..."wehh, jom ar jalan2 dulu...hero kene dtg lmbat..."haha...betol kehh??round punye round last2 smpai balekk ke destinasi pergaduhan...tgk2 muke epin dah hancur!!hahhh??hancur??hahaha..tak delahhh...saje jehh nak bg gempak siket...kih3...okay2..smpai ke destinasi tuhh, rupe rupenye budak form 4 tuh goyang plakk...aduhhh...bazir minyak aku jeh patah balekk kat depan skolah tuhhh...ingat kan gaduh td...boleyhh arr pijak sekali..hahaha...tp, aku tak pijak arr...aku tgk jee dripade belakang...aku kan PENGECUT!huhh...dah dua kali aku sebut...hmmm...lepas aktiviti membuang masee aku telah terbuang begitu sahaja...aku pown balekk laa ke rumahhh....

3.00pm, contact smue budak publik destruktion...cm biase, hari jummaat kiteorang jamming...hahaha...best2...masok studio dlm kol 4.30pm...tp, yg tak besh nyee...hari nie smue maenn cm bodoh..termasuklahh akuu...aku kowt yg paling banyak wat salah...heishh...kenapee laa dgn hari niee??lepas dah balek jamming tuhh...on the way nak pegi lepak...cm biasee jugakk, suhaimi tumpang motor aku, then mase tuh laa die kaunseling+celoteh+ceramah diee pasal kesilapan aku td...fuhhh...lotehh mondongar...hehe...insyaallah, jummaat minggu depan aku akan wat yg terbaekk...dah smpai kat Komuniti(tempat lepak)...celotehh lagii...tp naseb baek time niee siket jehh diee celotehh...wan ngan raja pown lepak sekali smpai laa pukol 6.30pm...balekk umahh...

malam...onlinee onlinee onlinee...web ngan ************...ahaha...pastuhh dengan ************...eheheh...tp yg siutnyee...ade kee patot sorang budak tuhh game aku tadi...ish3...(nama suspek dirahsiakan)...sekarang dah pukol 1.04am...aku pown nak tido laaa...byee~~~