BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

21 January 2010

Hahaa... Best arhh keluar kan duit niee :(

akhirnyee...setelahh aku termimpi mimpi, terigau igau, terberangan berangan...hahhh...bnyak lagilaaa...aku dpt jugak ape yg aku nak selame niee...tp, cume ade tige barang lagi jehh yg aku tak beli lagi...nak tau??hari niee aku dah dekat berabiss dlm rm150 doee..perghhh...duit kluar cm air jee...ape laa aku niee kann??nak wat cmnee...bende tuhh mmg aku nak sesangat...hehehe...bende tuhh adelaaah...

jeng jeng jeng!

1) Webcam


2) Subwoofer


hehee...walaupun berabis banyak gak hari niee..tp aku puas hati...nmpak nyee ade lagi dua tiga barang yg aku belom beli lagi...tungguu...!!!

hari nie bermula dengan pemergian aku ke sekolahh...cm biasee...exam exam exam...balek kol 2.00pm...plan ngan suhaimi nak pegi sungei wang sebab nak beli barang2 aku td lahh...plan2 punye plann...dlm kol 3.15pm, aku ngan suhaimi pown grak ke sanee dgn menaiki motorr!hmmm...sampai2 sane jehh...tak laen lahh...aku nak cari barang2 aku dulu...heee....dah lepas abis borong smueee....survey itu inilahhh...akhirnyee beli jugakk...ingat kan nak balekk kol 4.30pm...tp, disebabkan hujan yg agak lebat...kami pown lepak ar jap kat kedai makann...fuhhh...perut dah berbunyi bunyi beb...makan punye makann..akhirnyee hujan berhenti...yayy!balekk....kol 5.30pm smpai umahhh...okay2....tammat~~~