BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

19 January 2010

Kenapa Mengapa??

Hmm....aku pown tak tau ar dgn diri aku niee nak jadi ape...hari niee member baekk aku yg bernama ****(member pompuan) kate aku nie dah berubah...aku pown mmg dah terase sgt perubahan diri aku niee...perubahan yang amat burokkk...betol laa..sejak dua menjak niee aku ************...aku rase aku dah macam berubah sgt...kenapee ehh??pikir2 balekk, serious aku rindu kehidupan aku time aku form 2 and form 3...sebab time tuhh aku mmg baek gilerr...betoll...bukan nak bangge2 kee apee...tp, kenyataan arr...dulu diri aku laenn...tp naek form 5 niee perangai aku cm menjadi jadi plakk...huhhh...rase cm nak jerit kuat2 jehh doee...nak lepaskan tension nieehh...sape yg boleyh kaunseling aku jd baekk balekk(except cikgu kaunseling)??i need u!please..