BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

18 January 2010

Exam Exam Exam ! Fuck..

haiyaa...paper bm hari niee mmg agak sial ar...susah gile anjing arr...kimak betol...first time aku tak boleyh jawab paper bm niee...mintak2 ar tak failed..heishh...besok, paper english...lagi laa...aku nie bukan anak mat salleh nak jwb englishh..haha...tp, tgk arr...kowt2 soalan senang kee...hmm...hari niee jugak balek kol 2.00pm...best woo...biase balekk 2.40pm kan...bnyak plan nak buat niee...

kol 2.30pm, smpai umahh...siap2, teros grak pegi bank...gaji sudah masukk laaa...hehehe...angkat gaji dlm 2,3 ribu...pastuh teros grak pegi sri petaling sebab nak bli amp suhaimi...lepas dah beli smue brg2 yg patot...kami pown round2 laa naek motor aku...hahh..kali niee, motor aku sudah pulih sepenuhnyee...dah tak de rosak2 daa...hmm, ingatkan nak bayar saman aku yg lepas tuhh..tp, pikir2 balek...besok jelahh...sebab td jam pown dah menunjukkan dekat pukol 5.00pm...so, malas arr pegi sanee..takot2 dah tutop plak...lepas tak jadi bayar saman tuhh...kami pown tukar laa plan nak pegi guitar store japp sebab mau beli cable guitar suhaimi...dlm kol 5.45pm, aku ngan suhaimi gerak pegi kedai motor jap...mau tgk helmet yg baekk punyee...pastuhh nak beli spare part siket untuk motor aku tuu...survey punye survey akhirnye jumpa lah satu kedai niee...kedai niee boleyh dikate kan murah ar barang2 diee...original plak tuhhh...hahh...tungguu, kami akan ke sana pada bila2 masa sahaja!!haha...dah pukol 6.15pm, kami pown nak balekk...tetibee terlintas di fikiran nak tgk epin repair motor TZM die tuh kat bengkel...ingatkan motor die tuh siap hari niee...tp, disebabkan ramai org yg nak baiki motor td, so besok laa gamaknyee!haha...padan mukee ko epin!dah usha2 motor TZM epin tuh, aku ngan suhaimi pown balekk ke rumah masing2....habis!