BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

17 January 2010

Intervensi 2010 !!

hurrrrrhh...siutt arr...esok intervensi...baru jehh start skolahh dah exam...fuckk!dah laa exam 2 minggu plak tuhh...ishh...boleyhh jd gilee niee...

harini ingat kan member aku tuhh nak ajar addmath...tp, tergendala sebab die nak kuar ngan bapak die...aduhh...time niee ar plakk nak kuar kann??ape lah...aku da semangat gilee nak blaja...pastuh die msg kate nak ajar ari jumaat niee plakk...huhh...janji keling betol ar ko niee...aku dah ckp dripade minggu lepas lagi nak study ngan ko...selenge!pikir ko pandai jehh...lepas bdak niee dah msg aku kate tak jadi...aku pown study lah sendiri...bace buku2 bm...sebab esk paper bm...naseb baekk esk paper bm...kalo paper addmath, mmg aku maki2 jehh budak tuhh...dah study dlm 1 jam...aku pown on lah laptop japp...online, chatting, dgr lagu japp, pastuh suhaimi msg kate nak kuar pegi jalan2...haiyaaa...nak pegi jalan manee??besok dah laa exam...lagi pown motor aku rosakk...heishhh...mcm2 masalah betoll...lepas laptop, motor plakk....huhhhh...lepas niehh apee plakk??heishhh...dlm kol 2.30pm cmtuhh, suhaimi dtg umah aku dgn menaiki motor koroknyee tuhh...haha...tak plan pape lagi nak pegi manee...pastuh g umah epin dulu...then borak2 jap...lepas tulahh, kiteorang plan nak pegi jamming...aikk??jamming lagi...padahal jumaat lepas baru jamm...gaga...sbenarnye plan niee aku yg rancang...sangap doee nak men drum...hahaa..so, dah abes jamming dlm kol 4.00pm, aku, epin, suhaimi lepak ar japp...kol 5.00pm balekk umahh, siap2 pastuh teros grak pegi maen futsal...best ouuu...dah lame tak maen...naseb baik cuace hari niee okay...maen punye maen, secare tetibe hujan lebat plakk...abes baju aku basahh...smpai umahh, teros mandi pastuh selak2 buku bm dlm 1 jam...maklom laa nak exam...heee....hmmm...okaylaa...abiss!