BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

16 January 2010

Penat !

whoaa!!!hari niee mmg sungguh memenatkann ouhh...kalau sabtu lepas bdak2 publikdestruktion telah mengadakan pengembaraan di Alamanda, Putrajaya...tapi, sabtu hari niehh, bdak2 publikdestruktion teros berjalan jalan dan jalan!di mana ada kemahuan, di situ ada highway!!!hahaha...bestt....

cerite bermula dengan seawal 6.30am...aku bangon, siap then teros ke motor...panas kan enjin dlm 5 minit pastuhh aku teros ke petrol pump yg terdekat untuk topup minyak motor aku niee sebab hari niee ade event baekk punyee....mau pegi lawatan ke stadium melawati, shah alam sempena program JOM MASUK U!haa...sbenarnye lawatan nieehh kene pegi naek bas...tp, aku, suhaimi, kamal, wan, raja and epin nak pegi ke sane dgn menaiki motorr...kesian syamil ouhh..terpakse naek bas sebab takde org nak bwk diee(smue kedekot motor)...hahaha...okay2...berbalik kepade cerite selepas ke petrol pump...hmmm...lepas tuhh, dlm kol 7.15am, aku bergerak ke sekolahh...sebab smue kene kumpul kat skolahh dulu sehingge bas smpai...baru laa boley gerak keh shah alam...smpai2 kat skolah, aku sarapan ar dulu...yelaa...takot2 on the way nnti lapar la pulakkk...8.00am, bas pown smpai...budak2 laen naek bas...aku and the gang dah tak sabar2 nak memulekan perjalanan...excited beb!hehh...satu jam lebeyh gak ar perjalanan dri cheras nak keh shah alam...smpai stadium melawati dlm kol 9.00lebeyh budak2 smk seri mulia mengadakan pengambaran beramai ramai...dah settle smuee...barulahh masok nak tgk pameran tuhh...masok2 jehh...pergghhh, sumpah tak tipu...ramai gile awek yg cun2 ouhh...huhhhh....rase cm dlm syurga plakk...hahaha...ehhh...tersilap plakk...tujuan aku ke sane nak tgk UNIVERSITY ape yg patot aku pilih lepas masok matrikulasi nnti...heehhee...rase cm dah besaa plakk...tp, aku rase aku nak masok University Teknologi Malaysia...seriouss...aku mmg berharap sgt ouhh!aku nak amik jurusan mekanikal-aeronautik (kalau korang tau laa)...senang cite jurusan niehh ade kene mengena dgn kapal terbang arhh...fuhhh...besar cite2 aku kann??blaja pown malass...asyik tido jeee...hahaha...hmmm...dah bosan round satu stadium tuhh, aku, suhaimi, epin, wan, raja dan lain2 pegi plak beli makanan...perot lapaa...ape nak buat...lepak2 jap kat parking motor, borak2 arr...pastuhh dah bosan kiteorang pown pegilaa round2 tempat laenn...tetibe kiteorang lepakk, muncul plak sekumpulan perempuan(boleyh dikatekan cantik laa) lepak sebelahh pokok kiteorang tuhh...pastuhh bdak2 aku niee bajet ar nak amik gmba rmai2 suroh pompuan tuh snap kann...hehe...padahal nak ayat...kih3...sorang budak perempuan tuhh bersetuju nak snap kann...dah lepass snap2 tuhh jam plak nak menunjukkan kol 11am...aku and the gang baru nak blahh dri tempat tuhh, tetibe sekumpulan perempuan tadi tuh panggil kiteorang sebab nak snap pixca ngan kiteorang skali...hahh...mestilahh nak kannn...ape lagaa...snap lahhh....kenangan tuh bebb!lepas snap teros bergerak ke motor...budak2 yg tak berkenaan(syamil) teros keh bas...haha...aku and the gang balekk laa ke cheras...dah smpai cheras dlm kol 12pm, kiteorang pown nak merancang mau pegi mane plakk...sebab time tuhh mmg bosan gilee lahh...tetibe suhaimi kate nak pergi sri petaling sebab nak usha amp untuk gitar die tuh haaa....kol 1pm, aku, suhaimi, epin, raja, syamil, wan and ahli2 tambahan yg tak berkait rapat adelahh, ayie and kamal...hahaha...kami pown bergerak ke sri petaling...sesampainyee kami di sanee...suhaimi lahh org pertame yg jalan dulu...heishh...semangat betolla diee niee...tau ar baru dpt gaji kannn...boleyh ar beli amp...!huhh...setelah memikirkan mase depan, suhaimi pown mengambil keputusan untuk membeli amp tersebut...tp die baru bayar duit deposit...yg selebihnyee die akan bayar time amik amp tuhh ari isnin niee sebab td die tak bawak duit...dah abes smue tuhh, kami smuee bergerak plak keh bukit jalil...fuyooo...penat ouu...dah laa panass...ingat kan nak naek bukit kat sanee...tp setelah nmpak gerai nasi lemak...abess smuee lepak kat gerai tuhh jehh...yelaa...panas2 kann..kalau pekene sirap limau sedap gak niee...hehee..tp yg laen smue pelahab...tengah2 hari mkan nasi lemakk...ish3...ape laa nak jadi ngan korang niehh..dah abes makan...suhaimi ajak pegi pudu raya sebab die nak beli tiket bas...and then, setelah menempuh traffic jam kat highway tuhh...alhamdullilah, smpai jugak kami smue ke pudu raya...tunggu suhaimi kat parking motor akhirnyee muncul jugak diee...hmmm...plan lepas tuhh...kehh A&W!!warghhh...masyuk sungguh kami kann...haha..actually pegi sane sebab manager si ayie niee belanje air pebende tahh...lupe plak namenyee...aku maen minum jehh td...haus siut...gaga...sempat gak ar melantak air gelas besar tuhh sebanyak 4 gelas(4 org 2 gelas)hahaha...baru adil kann??huhuhu...slruppppp!!habiss...eekkkk(sendawe)haha...perot dah penoh dgn air, kami smue pown balekk lahh kehh cheras...huhhh...jam jam jam!!fuck...bengang aku...terpakse ar cilok2...letihh gilee...perjalanan mengambil mase dlm 40 minit, kire2 dlm kol 3.30pm, kami smue selamat smpai keh cheras...pastuhh smue nak lepak Komersial plakk...ishh3...borak2 jap kat tingkat paling atas...tetibe perot aku memanggil manggil suroh masokkan makanan!aku pown ajaklaa budak2 pegi turun bawah sebentar...nak temankan aku makan...fuyooo...terbaekk arr masakan tempat tuhh...perot tgh lapa...nikmat siutt...hehe...so, dlm kol 4.45pm, kami pown balekk ke rumah masing2...kol 5.15pm ade event laen plakk...futsal...yeahhh...dah dua hari ta men ouhh...balek balek balekk...dah siap2 nak pegi maen futsal, tetibe hujan lebat plakk....aiyooooo...tak dapat lahh plakk nak maennn...huhhh...naseb baek suhaimi ade...lepak ar ngan die smpai kol 7.00pm...hmmm...tamattt...terase gilee penat ouhh, yelaa seharian berjalan tanpa henti...okay laa...mau berambus...babai...