BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

09 January 2010

Clash Clash Clash...Arghhh!

hmm...semalam dlm kol 12.15am cmtuhh aku mintak clash ngan dia...huhh...serious aku dah tak tahan gile ngan perangai dia...layan aku pown cm nk tak nak jehh...pastuhh, satu bende yg aku dah ckp JGN buat, dia dah buat...ishh...pantang betollah...maybe kiteorang dah tak sehaluan kowtt...pertama kali dia wat aku bengang aku boleyh ar tahan lagi...but...kali kedua...fuhhh...aku dah tak boleyhh tahan daaa...dia ckp aku nie cemburu buta..yeaaa!memang aku niee cemburu...so what??yelaa...u kan perfect...i niee kuat cemburu...tu lahh yg wat kite clash kann...tp, kenapa dia sanggup nak buang aku jaouh2 dlm hidop dia...tak boleyh keh kite berkawan??ishh...daa lahh...malas nak pikir pasal niee...skang niee aku nak pikir blaja blaja blaja...gf baru??maybe...kalo ade jodoh...

p/s utk intan naqiyyah : i harap pembedahan u tuhh berjalan dgn lancar...take care!and kalo nak cri bf tuhh, biarlaa bf yg betol2 paham perangai u okay!halal kan segala kebahagiaan yg u bagi kat i sebelom niehh.. ;(

Thanks For The Memories


Cerita Hari Ini:-

Hari niee agak laen siket...kol 9.00am dah kene bangon sebab nak pegi klas tambahan chemistry...dlm kol 11.00am, class tamat...sebahagian budak klas aku smue bertungkus lumus utk mengecat kelas...tp yg laen2 tak cat kelas tuhh mmg agak lancau arr...sial ar korang...balek awal plak tuhh...bajet ade tuisyen laa, kerje laa...ckp jelahh malas nak wat kejee...ishh...laen kali, kalo nak cat kelas tuhh biar ar sama2...susah sama2, senang sama2...ni tak...smua hasil jehh...last2 9/23 dak kelas aku jehh yg tinggal...aku bukan apee..kelas korang jugak kann...so, ape salah nyee luangkan mase satu hari cat kelas sama2...heisshh...dlm kol 2.00pm, aku ngan dak2 kelas aku sudah abes mengecat...tuhh pown ade sebahagian yg tak cat lagi...nak sambung minggu depan??huhhh...tgk arr...sape2 yg tak tolong tuhh...korang ar wat plakk eyhh!aku nak pegi tuisyen plakk!da settle smue, lepak ar jap kat komersial...minum2, pastuh suhaimi plak sampai...nak ajak aku jalan2...plan nak g bukit jalil...nak tgk pemandangan kat sana...tp cuace plak cm nak hujan...setelah puas aku memikirkan nak pegi kee takk...akhirnye aku pown bersetuju nak pegi...kol 3.00pm aku ngan suhaimi bergerakk, tapi sebelom tuhh..amik epin dulu sebab die pown nak ikot gakk!sesampainya kami di sana, lepak2 sambil menghirup udara segar, then kol 5.00pm kiteorang blahh...plan selepas niee nak pegi round2 K.L plakk...tp cibai betolla...traffic jam plakk..terpakse arr aku cilok2...malas betoll aku ouhh...dah puas round2 area Bukit Bintang, kiteorang smue balekk umahh...

Malam plak, first time dalam sejarah aku wat homeworkk!hahaha...gilee betoll...tak sangkee boleyh terselak plak buku mathematic tuhh haa...tp baru 60% yg dah siap...lagi 40% mungkin besok kowtt...and and and...besok nak wat study group addmath ar ngan dak2 band aku...heee...jgn wat bende laen sudahh...kih3...okayyy...chow!