BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

08 January 2010

Jumaat!

Hari niee sperti biase bangon seawal 6.20am...smata mata untuk ke sekolah...pukol 7.00am, da siap2 tunggu suhaimi sebab da janji ngan die nak pegi sekolah sesama naik moto die...yayyy...hari niee moto aku saving kat umah...sebab aku tumpang moto suhaimi...smpai sekolahh...perhimpunan yg membosankan then teros masuk ke kelas untuk menjalani aktiviti gotong-royong!arghhh...malas betol aku nak lap tingkap niee..dah laa bnyak habuk...ishh...tp...disebabkan bdak2 pompuan da bising suroh aku lap...huhhh...aku pown wat laa dgn cara TERpaksa...haha...da settle bergotong-royong, P&P berjalan seperti biase...hari niee aku tak rase cm belaja pown...11.30am ade mesyuarat sukan&permainan..bgos laah tuhh..aku pown mmg tak dehh mood nak belaja niee...kih3...setelah selesai mesyuarat tuhh dlm kol 12.30pm, pelajar2 pown balekkk...tp cume aku, epin, suhaimi jehh yg tak balekk2 lg, sebab kiteorang ade JOB besar punyee...haha...JOB nie ade berkaitan ngan epin laa...nak tau JOB ape??adolaahh...hanya kami berenam jehh yg tahu...kami berenam??haaa...mesti pelikk...padahal td cume tige org jehh kan yg terlibat dlm JOB tu...tp mane dtg lagi tige??haaa...hantu kowtt....haha...sepatotnye aku mmg dah niat nak pegi semayang jumaat...tp...disebabkan JOB niee..aduhhh...berdose aku ouhh...

So...jam 2.00pm aku smpai umahh...siap2 nak pegi jamming plakk...heishhh...susah betol jd org penting niee!haha...rmai betol org booking aku ouhh...gagaga...dlm kol 4.00pm kiteorang satu band dah berkumpul...beshh ar kali niee...smue ahli band ade...masok studio...maen cm org tak penah nmpak instrument...snang cite men cm org gilakk...tp enjoy gilerr arr jamm kali niee...smue masalahh dilupakan...fuyooo...bukan senang tau nak lupakan masalah nie...kalo korang nak lupekan masalah...mehh ikot kiteorang jamm(for girls only)...hehehe...lepas dah abes jamm,epin ngan syamil teros balek umah...mane taknyee, smue anak bapak!haha...jgn marahh yaa...then, aku, suhaimi, wan, raja lepak jap minum petang kat Q-bistro...lepas tuhh teros bergerak ke c.c...warghh...cm org kaya ouhh kiteorang niee kann??rasenye satu hari niee jehh kiteorang dah abes dekat rm50...tuhh yg aku malas nak buang mase cmni...naseb baek arr time cuti skolah harituhh aku keje...kalo takk, mmg bankrap ar aku ouhh...heeee...dlm kol 6.30pm kami pown balekk lahh ke rumah maseng2...tammat lah segala perjalanan aku pada hari ini...esok...aku kene pegi sekolah sebab nak menghadiri kelas tambahan chemistry...hisshh...rase cm malas jehh nak dtgg...tp..pikir nak spm spm spm...blaaahhh!