BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

05 January 2010

Aku Dah Agak Daa...! Sial...

Sial ar ouhh...hari kedua dah kene potong rambut ngan cikgu disiplin...aku ingatkan rambut aku niee da cukop pendek arr...tp...die still tak puas hati lagi...aku rase kalo aku botak mesti die senang hati agaknyee...sial punyee cikgu...!huhhh...

Ceritenye bermule cmni, tgh khusyuk belaja addmath..tetibe cikgu disiplin round kat klas2 form 5...smpai jehh kat kelas aku...die wat pengunguman..."Okay...hari nie saya nak check rambut pelajar lelaki..."...dalam hati aku niee ingat kann..."fuuhh...rambut aku da pendek laa...nak check pebende..."...die wat tawaf kat satu kelas aku tuhh, tetibe die cuit bahu aku suroh kuar kelass sebb nak potong rambot...tige org jeh dak kelas aku yg kene...aku antaranye lahh...hmmm...sampai giliran aku nak potong rambut tuhh...baek punyee...belakang, depan, tepi rambut aku smue die potong...kimak betoll...dah lahh rambut aku niee pendekk...die nak pendek kan lg...sial2...bengang aku...tau ar ko tuhh botakk...ishhh...da abes die potong rambut aku tuhh...aku balek lahh kelas sambung belaja addmath...naseb baek hariney aku belaja addmath smue paham...alhamdullilah...akhirnye, otak aku yg lame berkarat niee..terime jugak pelajaran tuhh...aku harap lepas niee, lulus ar addmath...paling tidak dpt 10markah ke atas pown jadilahh..18 January nie dah start exam...aduhhh....smue tak prepare lagi...ikhtiar jelahh!hehehe...

Nampaknye azam aku tak nak kene potong rambut dgn cikgu disiplin tahun nie akhirnye tak tercapai jugakk....tak pelahh..anggap jee dah tak deh rezeki....so, skang nie rambut aku mmg burok gilee...redha jelaaa...lagipown rambot boleyh panjang kan kan kan??haa....okaylaahhh...byee!

p/s: kalau td aku mencarut...sorry laa ehh!panas hati doee...