BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

04 January 2010

First Day!

Akhirnye hari persekolahan yang ditunggu-tunggu selama nie telah pown tiba..adelahh terase sikit excited...tp, yg tak best nye first day nie adalah hujan...dah la hujan pepagi...sejokk woo nak mandi...maklom ar da lame tak mandi pagi...biase time cuti skolah, nak pegi keje dalam kol 9 lebeyh cm tuh baru mandi...so, tak terase ar sgtkan sejuknye tuhh..hmm...hariney first day ingatkan nak jalan kaki pegi skolahh...baru ar feel siket...disebabkan cuace yg burokk...aku ngan suhaimi mengambil keputusan nak naik motor...

Sampai2 skolah...ingatkan tak delah perhimpunan, rupe2 nye ade jugak...aduhhh...lecehh betol..lagi2 aku kene wat P.A System...bosan ar tgk mic, speaker smuee...tak deh bende laen kee haaa??hehehe...tp agak segan gak ar, sebab kalo jd P.A nie kene dok depan bdak2 pompuan...fuuhhh...lame x tgk awekk2...tp aku tak pandang pown diorang...segan kowwt!gagaga...da habis perhimpunan, masok lah ke kelas...dah masok kelas tuh cm biase arhh...pilih port yg terbaekk wokk...kelas aku tuhh kiree berdepan dgn tandas pompuan arr...ahaksss!haha...

Yang besh nyee, naseb baek balik awal harineeyy...hari2 laen terpakselah aku balik kol 2.40ptg...ishh3...tp tak pelah...tahun niee tahun belajaa...tak payah balek umah pown tak pehh...kih3...sampai kat umah...makan, mandi then aku teros call supplier aku nak tanye pasal keje...call2 jehh die kate hariney da tak payah keje dah...sebab barang banyak yg dah habiss...huhhhh...baru semangat nak keje...tp...die kate x payahh...so ariney plan aku...mau maen bola....yaayyy!!okaylahhh....aku da habis bersyarah niee...blahh!