BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

03 January 2010

Esok!

Fuyoooo!besok da skolahh..rase x saba pown ade kann..tp..org paling ketare yg tak sabar nak sekolah adalah suhaimi...haha..bodoh betolaa mamat sorang tuhh...mane taknye...td time balek keje, biseng jehh...excited lebeyhh doee..tau ar tak sabar nak tgk awek2 cunn!haha...actually aku pown same gakk...tapi tahap excited aku pown x delahh smpai jd gile cm die...terkinja kinja, lompat cm berok makyehh!haha...selenge jehh aku tengokk...kekadang...aku macam tak nak masok form 5 lagi...sebab...smua perangai member2 aku tuhh cm kebudak budakkan..tp..ade mase ar diorang kebudak budakkan tuu...so far, aku enjoy ar kawan ngan diorang...hari2 kiteorang gelak sama2, makan sama2, cume mandi jehh tak sama2 ehh...adelahh sekali tuh mandi sesama kat SWIMMING POOL...gaga...jgn pikir laen plakk!senang citer da mcm adek beradek arhh...tp, di sebalik kebudak budakkan diorang tuhh pownn, jiwe tetap rocker jugakkk...ade yg jiwang lagi...kih3...aku tak ckp diorang niee kebudak budakkan sgt...ade lahh sikit...tak banyak pownn...biaselah tuhh kann??remaja nak meningkat dewasa...

Lagi dua hari aku nak berhenti kejee...yezzaaa!tak saba ouhhh....MONEY3!haha...