BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

03 January 2010

Potong Rambut!

Aduhhh..rase nyesal ouh potong rambot niee...rmbot aku skang nie x lawa laa...ishhh...leceyh betollaa...dripade dulu aku terpikir...kenape kalau nak sekolah kene potong rambut...??sedangkan kat skolah tuu kite belaja jehh kann??x deh kene mengene langsung ngan rambut...ishh...cikgu nieehhh!

hmmm...smalam(1/1/2010), x banyak bende yg berlaku...cume...satu bende yg mengejutkan telah berlaku...sedar tak sedar aku telah sempurnakan azam aku yg ke-8...haha...akhirnyee...tp...aku tak tau ar smpai bile aku boleyh sempurnakan azam niehh..!mane taknyee..hari nie(2/1/2010), aku da lupekan balik azam tuhh...haiyaaa...aku akan try untuk sempurnekan azam tuhh mungkin di hari esok atau mungkin di hari akan datang...huuhhh...insyaallah...!