BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

06 February 2010

Best Best Best...

Hari niee merupakan hari yg paling paling paling best doee...seriouss arr...nak tau bende ape yg besh sgt tuhh??adolaaa...hanye aku dan dia jehh tauu!kih3..

malehh ar mau cite panjang panjang...teros skip jelaa ehh...hmmm...petang, dlm kol 5.00pm cmtuhh...suhaimi dtg umah aku mau ajak lepak bukit jalil...aku pown on jelaaa...on the way nak ke sanee...tetibe hujan plakkk...aku pown teros mengarahkan machai(suhaimi) aku berpatah balekk ke Komersial...maklom laaa...time tuhh si suhaimi niee yg bwk moto akuu...terase malas plak nak bwk motor hariniee...tak tahu arr kenapee..hahh...sebab ape hujan aku suroh die patah balik ke Komersial??sebab nyeee, pertama...aku baru basuh motor semalam...so, tak nak moto aku niee bermandi hujan...haaa, kedua...tak nak arr smpai bukit jalil basah kuyup...baek lepak Komersial jehh...dah tentu adee atap yg kukuh!haha...smpai Komersial...tgk tgk ade ira, fatin, ijan, nola tgh lepak lepakk...aku ngan suhaimi pown tumpang arhh sekaki...pot pet pot pet smpai tak sedar dah pukol 7.00pm...smuee pownn bersurai...

malam...tgk t.v jupp...pastuhh online...ade laa satu bende niee, yg aku nak ckp kat budak tuhh...ingat boleyhh ar settle harinie...tp, budak tuhh tak onlinee plakk..aku rasee aku lmbat on kowtt...haaa...tu jelaa untuk hari niehhh...BLAH..!