BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

22 February 2010

Selenge ouh budak budak niee!

Nie cite pasal semalam la ehh (Ahad)...bukan ape laa...agak bengang jugak doee semalam...aku ingat bolee lah luangkan mase utk member member...tp.......haishhhh...kang kalo tak lepak ngan diorang jap g, ade jehh mulut mulut busuk mengatakan yg aku niee dah ade awekk lupe kawan...haa, sial..FUCKK!

tersedar dari tidur, jam menunjukkan kol 12.10pm...huhh...cuace yg agak panas...tetibe dpt msg daripade awek aku, kate tak dpt lepak hari niee sbb ade hal yg perlu di settle kann...dah bace msg cmtuhh, aku pown msg laa epin,sohaimi,iwan,raje,syamil...epin ngan sohaimi dah bg green light daa nak lepak...yang lagi 3 ekor tuhh diam jehh...bongokss!mandi, siap siap then teros kuar umah dlm kol 1.00pm...tunggu arr sohaimi niee kat komersial...naseb baek epin dah smpai dgn membawa gitar nyee yg tak seberapa tuhh...hehehe...20minit kemudian, sohaimi(siBOTAK) pown smpai...hurmmm...borak borak jup, plan mmg nak pegi jamming...tapi yg ade skang cume tige ball jehh...syamil tak dpt pegi sebab tolong bapak diee...wan pown sama tak dpt pegi sebab mau pegi tasek, tah laa...ade budak kata, wan pegi tasek sebab nak maen pondan??hahhh??astargfirullah...biar jelaahh...masalah diee, bukan masalah aku...okay, pastuhh call raja plakk...naseb baek die niee nak pegi...janjilaa ngan raja niee pukol 3.00pm tunggu kat green apple...jam berthe tick menunjukkan pukol 3.00pm, aku, epin, siBOTAK pergilaa menuju ke destinasi yg dijanjikann tuhh...tunggu punye tunggu, si raja niee tak smpai smpai...bapak menyinge siall...dah nak pukol 3.45pm daa niee...si bodoh niee tak smpai smpai lagi...kiteorang pown amiklaa keputusan mau jamming tige ball jehh...baru nak gerak ke studio, tibe tibe muncullaa satu makhluk tuhan niee yg digelar raja si anak dara...ahaha...bodoh, lembab!!smpai studio dlm kol 4.00pm kowt...jamming satu jam, time nak balik tuhh bolee plak hujan yg teramat lebat...aduhhh, cmnee laa nak balekk niee...lepak jup kat situ smpai hujan reda siket...tggu punye tunggu, hujan tak reda reda jugak ouhh...kol 5.30pm, walaupun hujan lagi...tp, kami akan meneruskan jugak perjalanan kami untuk balek...haaa, kami pown meredahi hujan belantara tersebut dan lepak arr jup kat komersial...habess smue gitar gitar buruk diorang basah...padan mukaa...sape suroh maen gitarr!!bhahaha

so, hari niee terbukti laa ehh...sape yg ade awek lupe kawan...aku rase maybe korang pown dah tau kan siape budak-budak(wan,syamil) tuh??hahaha...aku tak ckp...cume type jehhh....!! TAMMAT!!