BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

21 February 2010

Argghhh..Nyesal Doee!

Heishh...hari sabtu sepatotnye hari yg aku bolee bangun lmbat...tp, tak bolee doee hari niee...aku kene pergi Kursus MasterSkill pebende kejadah tahh..nyampahh aku...bangon kol 7.30am sebab cikgu kate kol 8.30am bas nak bergerak...aku smpai skolahh dlm kol 8.15am, sarapan jup...bas sudah smpai...tp, syamil ngan raja tak smpai smpai lagi...huhh...call syamil, die kata tak pegi sebab penat..penat??tah ape yg dipenatkan tahh...aku pown tak tau...padahal dok umh jehh tuhh..pelik pelikk...msg raja, die kata baju tak basuh laa...itulaa, inilaa...hmmm...nmpaknyee terpakselaa aku lepak ngan budak budak nerd...hurmmm...bas bergerak pada jam 9.00am, berat jee hati aku nak pegi sbnrnyee niee...dlm bas pown aku dok sorang sorang jeee...sedihh ouhh...geng takdehh...smpai kat tempat tuhh, lepak lepak jup sbb event start kol 10.00am...pastuhh diorang bg sarapan...melawat tempat tuhh japp, then dlm kol 10.30am barulaa ceramah bermula...bosan gilee siall...so, aku pown tidur laa kat dewan tuh smpai abes ceramah...sedar sedar jee dah pukol 12.30pm...pastuhh, diorang bg bg kan group sebab nak suroh melawat kat kawasan situ...aku pown ikut jelaa ape yg die surohh...jalan punye jalan smpai perut pown dah terase lapar...makan tengah hari kat sana...naseb baek makan free...hehehe...perghh nikmat gilee doee time suapan pertama nasi berlauk ayam sambal masuk ke dalam tekak niee...fuhhh...ahaha...meleleh air liur kang!! haaa, then dlm kol 2.00pm pelajar pelajar smk seri mulia pown balik...huhh..alhamdullilah...rase mcm ade kat neraka ouhh...dahlaa panas...kol 2.30pm smpai skolahh, on the way balik ke rumah aku call suhaimi jup sebab nak ajak die lepak...lepak punye lepak, mak aku pown kata nak melawat sepupu aku yg accident harituhh...nmpknyee, terpakselaa jamming dicancelkan...hmmm...sorry arr geng...3.30pm, smpai rumah...mandi, siap siap pastuh teros grak ke rumah sepupu aku tuhh...sampai umah sepupu aku tuh ingatkan die ade laa kat rumah...pastuh bolee lagi die merayap tah ke mana dgn tgn die patah riuk tuhh...huishhh...bodoh betollaa...aku nak balik cepat niee, bolee lagi die merayau...huhh...pikir umah die jauh jee dripade umah aku...kalo dekat, dah lama aku balik umah jalan kaki...haiyaa...jam menunjukkan pukol 6.45pm, pukimak betol laa budak niee...tak balik balik lagi...nak jehh aku mencarut kat umah die tuhh...naseb baek sedara mare yg laen ade...15 minit lepas tuhh, baru nampak die balik umah...celake punye budak...aku ingat bole ar balik dlm kol 5lebih td...last last pukol 7.00pm pown tak balik lagi...borak borak arr jup ngan diee...yg paling tak bole blahh...soalan favorite "cmne ko bole eksiden??sape langgar??sakit tak masok besi??"tu jelaa kowt yg aku ingat...aduhhhh...itu bukan kee dah tanyee time die kat hospital lagi...tau tak buang masa jee tnye bende yg sama...akhirnyee...kol 8.30pm baru balik umah...penat sial ari niee...tak tau arr doee...hari niee rase cm nak marah org jee...tp, naseb baek ade org yg menyejukkan hati aku niee...hmmm...tp, sorry arr epin sebab aku api api kan ko td...hehe..aku bukan apee..nak bg ko sedar jee...aku tak puas hati betol arr ngan budak budak yg dlm senarai niee:-

1)suhaimi :kau penting kan awek dripada kawan...smpai nak lepak ngan member pown dah tak deh mase...

penjelasan aku : lancau...hari tuh aku dah ajak lepak, die yg kate tak bole kuar...time aku ckp ayat tuh kat die,ade jeh alasan...kimak punye botak!

2)syamil : weh aku nak tuner ngan helmet epin sekarang...(lebih kurang arr kowt...petikan asal tidak berapa ingat)

penjelasan aku : bapak ko!!aku tgh date lagi mau mintak tuner tuh sekarang(hari jumaat)...pastuh aku dah bawak tuner tuu time nak pergi kursus td, ko bolee plak tak pegi...anjing betol...penat jee aku bawak sial...

3)raja : die kata nak pergi kursus masterskill tuhh...

penjelasan aku : haa, nie lagi sorang...bodoh...dah daftar nama tp tak pegi...tak pasal pasal aku tak dee geng!

4)sepupu aku : nnti dtg laa melawat aku...

penjelasan aku : babi ko arr...aku tunggu ko smpai nak mampos smpai smue plan plan aku pown cancel ko tau...huhh..

actually, ade lagi sorang...nama dirahsiakan laa...aku pown malehh nak heboh hebohkan nama budak niee...gentle geli gila doee time kat Kursus tuh td...ade kehh patot BUDAK niee berkepit jee ngan aku...bapak arrhh...kalo pompuan tuhh aku paham lagi arr...nie LAKI...sial sial sial...pegang pegang tgn aku laa...eeeeeeeeeeyyerrkkk!...babi ar doee...serious aku malu gilee td time lepak ngan diee...budak budak pompuan skolah laenn usha panas jee doee kat aku...pukimak arhhh!!tau arr aku bnyak terhutang budi kat ko...tp, tak payahlaa tunjukkan kebudak budakkan ko tuh kat org celaka!!pastuhh, aku dah bengang sgt smpai aku nak jauhkan diri dripada diee td...aku jalan sorang sorang jee...mampus arr ko...dah form 5 pown tak matang matang lagi...huhh!! cibai cibai cibai...gentle arhh hari nie hari yg pling memalukan dan memenatkan bg aku...huishhh...

p/s : kalo aku bnyak mencarut...sorry lahh ehh...aku nak jerit kuat kuat td...tp, kang org dengar ckp ape plak kann...kalo aku tulis jee kat blog niee, korang arr bace kan??so, korang arr dpt dose..sebab sedar tak sedar korang pown mencarut...paham tak??tak paham sudah...

and and and andy lala!!haha..
nama nama yg tersenarai td tuh harap maaf jugak laa yeaa..aku nak sound korang...tp, aku simpan jee...esok mungkin hati aku niee dah elok laa kowtt... BERAMBUS!