BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

19 February 2010

Jumaat !

Perghh..lama dah tak post blog...al maklumlaaa...busy dgn hal kehidupan yg tak pernah henti henti niee...tp aku agak bengang jugak laaa...sebab ade kee patot sekolah aku niee start skolahh balik pada hari Khamis...gila laa...skolaa laen start hari Isnin...bodohh!!

Hmmm...so, hari Khamis...tak bnyak bende yg berlaku kowt...balik skolahh, ingatkan nak pegi koko...tp, cuaca yg agak panas terik menyebabkan hati aku lebih kepada tidak mahu pergi...hehe...pemalas kan aku niee??haihhh...malam plak, first time aku wat homework...tak penah penah nak buat...tetibe jehh hati tergerak nak buat...dah insaf laa katekannn...dah abes buat...onlinee jup pastuh teros tidur...habis!

Hari Jumaat, skolaaa...fuck fuck fuck...tp naseb baek hari niee skolaa smpai pukol 12.30pm jee...tak delaa terasee sgt...hahh..plan hariniee, mau lepak + date ngan awekk lahh...rinduu bhaii...cm setahun jehh tak jumpee...kih3...bermesra + bermanja ngan diee sehingga laa pukol 7.15pm pastuhh kami pown beransur pulangg...hmmm...smpai umah dlm kol 8.30pm, mandi then perut terasa lapar lahh plakk...lauk plakk sudahh habiss...so, aku makan arr luarrr...eeeekkkkkkk(sendawa)...whopsss!!terlebih sudahh...ahaha...dah laa, maleh aku ngarut...tp kann, besok aku skolaa doee..ade kursus pebende kejadah tuhh haaa...heishhh...sial arr...nyesal plakk aku daftar nama!!huhh...berambuslaa!