BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

15 February 2010

Isnin..

Pagi seawal pukol 9.00am aku telah dikejutkan oleh epin, sebab hari niee ade plan terbaekk...plan terbaek..??haaa...plan tuhh adelaa menemankan epin bersarapan bersama sama aweknyaa...hurmmm...aku pown temankan laaa, sebab aku dah janji ngan diorang..borak borak, bertepuk tampar, bergurau senda...akhirnyaa, dalam kol 12.00pm aku ngan epin pown balik...plan selepas niee, epin plak kene temankan aku...mau gegar Kepong...maklumlaaa, mau tau sejarah pasal Bukit Kepong...hahaha...tak delaaa...sbnarnyee adelahh hal siket kiteorang ke sana...sape yg dah tau...shhhhhhh...!haaa...ingat kan jauh sgt laa Kepong tuhh..rupa rupanya, tak smpai 30minit dah smpai...pusing pusing kat Kepong tuh, tgk itu, tgk ini, pastuh dlm kol 1.30pm aku ngan epin pown balik ke Cheras semula...smpai Cheras, lepak Komersial jup, kol 2.30pm baru balik umah...sesampai nye di rumah...ape laga, aku pown teros melelapkan mata sehingga pukol 7.00pm...malam plakk, onlinee, update blog niee dan tak tau arr nak wat peh lagi...heishh, homework addmath ngan math belom siap lagi dowhh...sape yg bermurah hati mau bagi aku copy siket...tolong arr...malas gile bhai nak buat...ari khamis dah skolah....arghhhhh...fuck off!