BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

15 February 2010

Hey Ho..Let's Go!

Fuyooo...happy jee title hari niee...mane taknyee...sekali sekala kecapi kebahagiaan...haha..mengarut jee..okay laa..hari sabtu (13Feb) aku hang out bersama uhuks uhuks!!warghh rindu gilee bhai..cehh..padahal baru minggu lepas meet...biasa lahh..jiwa muda remaja...hehe...besh gak ar meluangkan masa bersama dia...smpai rase cm dah tak nak balik plakk..haiyaaa...hmmm...smpai umah dlm kol 9.00pm..perghh, penat gile lahh...smpai terputus jugak laa urat urat kentut niehh..tp, naseb baek sempat sambung balik...smpai umah, kemas bilik jup..pastuh teros mandi...nak baring baring lahh...rase cm nak selesema laa plakk..heishh...nyampah betull...tp, nyawa niehh masih larat lagi laa mau call si dia...borak borak ngan dia smpai pukol 3.00pm pastuhh teros tido...habis!!

Keesokan Harinya!

Valentine's Day...tapi kite sebagai umat islam haram meraikannya...hmm...rase cm nak hang out ngan bini jehh..tp nak wat cmnee...semalam baru kuar kann...tp, aku rase hari niee kire diantara paling besh lah jugak, sebab perkara yg aku tak sangka sangka terjadi...akhirnye terjadi jugakk...kepade sesiapa yg lepak ngan aku td die tau lahh kowt...haaa, malam plak...mkan kat komersial ngan epin...kol 11.00pm baru balik umah...online sekejap...malas arh nak online lama lama...bosan...so, update blog jelaa yg tak bosan kowt...haaa...esok aku hanya mampu mengharapkan ade event event yg menarik ngan member member sbb esok cuti skolahh, yayyy!! berambus...!