BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

21 March 2010

Argh! Tidaaaaaaaaakkkkkkkk!!!

Hadoyy...sok da skolahhh...malas ar doee...dah cuti seminggu niee ! nape arr tak cuti setahun kann...senang siket idop aku niee...tp, aku cume nak kate cuti seminggu lepas niee tadelaa bosan sgt kowt...besh besh besh...kalo lahh diberi peluang cuti seminggu lepas niee diulang balik, konpem aku org pertama yg sukee...hehehe...alahh, normal laa tuu kan..sape tak suke cuti btol takk??tp aku cume nak mintak maap lah kat budak budak 5SC sebab time cuti lepas lepas niee aku tak join korang pegi Pavi, Central Market, and kelas tambahan Bio...aku teramat busy lahh! heee~ tapee, next time, insyaallah aku join korang ehh!

okay, niee cite pasal besok plakk...hurmm, esok dah skolahh...malas arr nak bangon pagi...biase bangon dlm kol 12 lebeyh, esok plak kene bgon kol 6 lebeyh...haiyaaa...tapelaa, aku redha...lagipownn nie tahun last...esok jugakk aku kene jalankan balik tanggungjawab aku sebagai photographer skolah...teroskan project yg tertunggak time sebelom cuti tuhh...aku sbnrnye malas arr doee nak wat bende haram tuu besok...aku nak belaja ouhh...ceyhh, nak belaja??pelik pelik...hahaha...tadelaa, hari selasa dah exam ! so, aku pown tak nak arr ketinggalan pelajaran yg cikgu ajar esok...tgk arr cm manee! lgpown, kalo exam niee terok, mak aku akan tarik segala nikmat kehidupan aku...first, internet+lappy, second, handphone, third, motor dan ape lagi tah yg die nak tarik...perghhhh, tak bole jadi niee...mati aku bhai...cmne aku nak merayap?? cmne aku nak contact member?? cmne aku nak contact si dia??wowowowo...bahaya bebb! bolee mati kehampaan aku kat uma tuhh sorang sorang!!ish3...haaa, esok latihan rumah sukan bermula...tahun niee aku rumah merah...ceyhh, mcm tahun sebelom sebelom niee aku tak rumah merah lak kan?? tadelaa, bukan ape..tahun lepas malu bhaii nak ngaku rumah merah tuu rumah sukan aku...heisshh, mane tak nyee...last kowt time sukan tahunan...tu yg aku tak ngaku kejap tu...kejap jelaa...tp sekarang da ngaku balik! hahaha... tape tape, tahun niee konpem rumah merah akan menang!! yeahhhhhhh...(semangat)...haihhh, dahlaa..penat pulak aku mengarut niee...aku nak tgk game manchester united(sakai) vs liverpool(bodoh)...arap arap arr real madrid menang !! hahaha...tade kene mengene !! BERAMBOSS!~