BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

22 March 2010

Latihan Rumah Sukan !

Haihh, penat sial ari nieee...latihan rumah sukan smua nak harapkan aku...hahaha...padahal aku dok jee kat tepi doee...tadelaaa, sebenarnye ariniee tak dee ape yg nak dipenatkan pown...alah, setakat latihan rumah sukan tuu, apelaa sgt...! heee~

okayy, hariniee bermula dgn dengan perhimpunan yg mengarot tuu...tp tadi satu majlis pebende tah, bagi sijil kelakuan terpuji and kedatangan penuh...aku dahh agak daa, mmg aku tak kan dpt punyee, sebab form 4 aku teramat laa terokk dgn pelbagai masalah disiplin...alaa, setakat sijil tuu...aku bolee kutip jelaa kat tepi jalan, tak heran pon lahh(jealous) haha...lepas daa abes perhimpunan, msok kelas bla bla bla...sehinggalah pukol 2.40pm...balikk, tp ari niee kene balik kol 4.30pm daa...ade latihan rumah merah yg mengarot tuu...aku pown stayback laa ari niee...nasib baik ariniee punye latihan sekejap jeaa, sebab tetibe gerimis plak...so, cikgu lepaskan awal arghh...perghhh, rase cm baru kuar dripada neraka jee doeee...! huhhh...pastuh, aku teros balik then tido smpai laa pukol 7.00pm...hurmmmm, besok daa exam...tp, td adelaa aku dahh bace buku sikit...sikit je laaa...hehehe...malas doee nak exam exam niee...wat abes kan kertas jeaa kann..!

haaa, td time kat kelas ade jugak arr mulut mulut busuk yg mngatakan aku niee tak join event dak dak 5SC time cuti...sorrylaa bhaii...bende dahh lepas...nak wat cmnee kann...ade gak yg kate aku nie penting kan kelas 5A1 sebab aku selalu lepak ngan diorang...haiyaa...itu pown jd persoalan kea??hurmm, ade gak yg kate pegi CM tak nak, jumpa awek nak!! haihhh...tu jelaa kowtt yg aku ingat...yg besh nyee, td aku dah face to face ngan si Ain tuu...tah pape tah, suke sgt Justin Bibir tuu haaa...pape pown ko kalah laa ehh Ain..." Talk to my leg laa! " ahaha...dah laaa...nak off lappy niee, aku nak tenangkan fikiran utk esk kerana besok laa bermula nyaa Peperiksaan Paling Bahaya bagi aku doee...aku tak sanggup smue kenikmatan hidop aku nie ditarikkk ! cuak cuak ! =(