BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

23 March 2010

Permulaan Peperiksaan Diagnostik !

Huhh, hari pertama exam, paper BM 1 dan BM 2...nak kata senang bolee lahh, nak kate susah pownn, agak arr...smua soalan suam suam kuku arr kesusahannya...Paper abes kol 2.00pm...balik pownn kol 2.00pm...yeaaahaaaa! balik awal doee! suka suka! ariniee tak delaa busy sgt kowtt..plan lepas balik skolaa td ingat kan nak pegi Kelas Nadi...tapi, hampehhhh! nie gara gara dah lepak kat komersial arr niee...tp, tapelaa...aku sebenarnyee mmg malas pownn nak pegi bende tuhh...haha...lepak punye lepak akhirnyee balik gakk...kol 3.45pm smpai umah...makan, mandi then teros tidor smpai kol 7.00pm...perghhh, bapak ngantok bhaii..

Malam, ulangkaji subject english...maklom laaa, english aku niee pownn tadelaa baik sgt...lagipownn aku mane paham sgt bahasa mat salleh niee...aku kan 'Assal Dari Kampung!'...ceyyywaaa! heehee...dah abes ulangkaji, aku pown on laa lappy niee sebab nak cari bahan yg berkaitan dgn novel The Pearl...haha, first time aku cari bahan yg berfaedah niee doee...alhamdullilah ! akhirnya aku berubah...(untuk sementara jelaa) huahuahua...okaylaaa, smua bende aku dah cari...aku pown nak chow laa... BLAH ~!