BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

25 March 2010

Haha =)

First of all, title mmg tade kene mengene ngan cite niee...so, shhhhhh...diam..tapaya bnyak complain...aku da tade idea daa nak tarok title apee! hurmmm, hariney...paper math...agak susah arr, tp nasib baik aku daa buat revision kat klas ngan member tajuk graph pebenda tah...soalan yg tuhh, smua aku jawab...arap arap arr lulus doee...tp cikgu math aku daa target aku dpt B+ daaa...huhh! bapak arhh...susahh kowt nak capai keputusan cmtuhh...aku nak lulus math pown tercungap cungap, nie nak suro aku dpt B+??relax arr cikguu...slow slow arr, jgn arr gelojoh sgt! hahaha...abes paper kol 1.50pm, pastuhh balikk...smpai umah, makan, mandi then kol 3.30pm teros gerak kee jamming studio...lamee bhaii tak jamm...kol 4.00pm smpai studio, jamm punye jamm, mase pown sudah timee...alamakk! hujan la pulokk! terpakselaa stay kat studio tuu jup, sbb nak tggu hujan reda...kol 5.30pm blah dripade studio tuu, aku, epin, suhaimi, wan pegi umah syamil sbb nak temankan die pegi tukar duit syiling yg sebanyak RM300 ! whoaaa...bapak bnyak dan bapak sengsara aku tgk syamil bawak duit duit syiling tuu...macam bawak dadah plak doee...okay, lokasi pertama dan terakhir utk menukar duit di Tesco Cheras...kami pown bergegas lahh ke sana walaupun cuaca yg agak mendung dan nak ujan...tapi, besh gak mendung mendung tuu, sejuk beb naek moto...smpai Tesco, jumpe Mila...haa, bukan Mila AF, tp Mila PT(Promoter Tesco)...sebab kiteorang jumpe diee niee haa, sbb nak tanye pasal nak tukar duit tulaaa...pastuh, die kate kalo nak tukar duit kat kedai sekian sekian sekian...hurmm, nama kedai dirahsiakan...kang takot KORANG plak yg serbu kdai tuu sbb nak tukar duit tabong! hahaha...dptlaa tukar duit syiling yg bernilai RM300 tuu...lepas tuu, wahh, terjumpe plakk akak yg setempat kerja ngan kiteorang dulu...akak nisa...perghhh, lawa lawa...untung sape dpt diee...hahaha...lepak lepak arr ngan die jup kat food court tu smpai kol 7.30pm...lepas tuu, aku, epin, suhaimi, wan pown menyedari yg hari sudaa malam...yang si syamil tapaya citer arr...dpt tukar duit RM300 pastuu balikk..bukan nak belanja chicken chop kee, lamb chop kee, pig chop kee...whopss! terlebih sudah...haaa, syamil ade duit lupa kawan...cibai ! hurmmmm, kol 8.00pm aku smpai umah...mandi mandi...pastu tgk cite Crows Zero...fuyooo, besh siall...sok nak tgk episod 2 plakk!! dan dan yg terakhir, yang paling aku tak puas hati niee, line maxis celaka arr doee...nak text text ngan bini pown tak dpt niee haaa...haishhh...BOIKOT MAXIS! dan dan yg PALING terakhir utk hari niee...Esok aku tade exam...yeeehaaa...mmg aku shuffle shuffle jeaa dpn kelas 5A1 tuu...kah kah kah... CHOWsZero~