BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

27 March 2010

!YDUTS

cuba terbalikkan title tersebut...magik kann??jgn try dirumah...bahaya untuk kanak kanak...! Fuyoo Magic!! bhahaha...first first dah ngarot kan aku niee...ish3..member sape laa niee kan?? baik korang ngaku aku member korang...kalo takkk aku akan pastikan Kakimu di Bibirmu sendiri...huahuahua..!

dah laa dah laa..tu sebenarnye mukadimah jee tuu...hariniee pagi pagi daa kene bangon...sebab ade kelas Bio kol 8.00am...kelas dijanjikan bermula kol 8.00am...tp aku smpai sekolah kol 8.30am...warghhh...pelajar cemerlang kene dtg lmbat!!haha...aku smpai sekolahh ingat kan daa mula...rupenye, belom lagi daa...cikgu Bio pown tak smpai lagi..haiyaaa, niee baru betol betol guru cemerlang niee doee..!hurrmm...gitu gini, kol 9.00am jugak kelas bermula...kelas Bio abes kol 10.30am...sepatotnyee, td aku kene jadi P.A system sempena majlis mesyuarat PIBG...tapi malas arr...haha..sekolaa tuu kan bapak aku punyee...suka hati aku lahh!smpai umah dlm kol 11.00am then teros tido...perghhh, nikmat siall...sedar sedar jeaa da pukol 1.00pm daa...member member smua daa mekak msg kate "jadi tak nak study group nie?"...mestilaa jadi...diorang ingat aku niee pemalas keaa hah??(memang pown)...start study kol 2.00pm kat komersial...bnyak jugak laa yg aku pelajari dripade sally, asma and ain...banyak laa sgt..haha...byk borak ade laa...tp, sekurang kurang nyee ade arr gak satu soalan tuu yg sejak dri dulu aku tak paham, baru tadi aku paham...thanks korang! abes study dlm kol 4.00pm...pastuhh lepak lepak ngan kamal and epin smpai kol 5.00pm...malam niee plakk...nak kuar arr, mao tgk bolaa! arsenal vs birmingham! haishh...for ur info, aku terpakse tgk game bodoh niee!huhh! BERAMBOS~