BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

28 March 2010

Kene Game !

hahaha...kelakar bhai...semalam aku prank sorang member niee...bapak arr, cemas gilee diee...baru ko tao cmnee perasaan org time motor die eksiden...kih3...jahat kan aku niee?tak sgt kowt...kamal lagi celakee doee sbnrnyee!!ceritenye bermula cmniee...tgh syok syok tgk bola kat Hajris Bistro jap g adik epin nak balik sebab adik die ade hal ngan member...kamal pon meng-offerkan motornyee dkt aku utk bwak adik epin balik...aku pown pegi jelaa, lagipown bosan arr tgk game Chelsea tuu...aku bukan nyee penyokong Chelsea bodo tuu...hurmm, on the nak hantar tuhh, tetibe motor diee nie plak buat hal...hishh, cibai betol kamal niee...ade kea patot die bg aku motor diee yg telah kekeringan minyak tuu...aku pown berhentikanlahh motor cokia diee tuh kat tepi jalan...naseb baek adik epin ade...bole die call member die suroh bwk minyakk...haihh, nie dah kes sial arr niee...aku pown call arr kamal, ckp kat die motor die eksiden...dah barai daa niee...aku ckp dgn nada nada kesakitan bercampur tangisan siket siket...padahal aku tgh menahan gelakk niee...bhahaha...aku call diee, sumpah suara cemas gila babi arhh...lepas tuu, member adik epin pown smpai then teros beli minyak...dah settle smua, aku pown berpatah balik ke Hajris Bistro tuu dan teros ke table kamal...marzuki, epin, ngan kamal dah usha pelik jea kat aku...aku daa nak tergelak gelak daa...then, aku ckp arr kat kamal "ko niee kimak arr, bg aku motor yg tade minyak"...muka diee yg cemas tuu bertukar gembiraa! huahuahua...tulaa, laen kali ko wat arr lagi...ko nak tgk ape yg aku nak dajal plak lepas niee...baru ko tao erti hidop! ceyyy...borak borak jup pasal kamal kene game, bahan bahan pastuh aku, epin, marzuki, and kamal bergegas laa ke snooker plakk...jolok punye jolok bola tuu tak masok masok plak diee...haishh, bengang sial...kol 2.00pm kteorang pown balik!

Keesokannya, bgon lmbat doee...kol 1.00pm baru bangon...apelaa nak jadi kat aku niee kan??jadi manusia lahh...nak jadi ape lagi..haha...mandi, makan then teros msg suhaimi ajak die lepakk...kol 4.30pm aku, suhaimi, syamil, epin pergi kea bukit jalil...lepak lepak kat sana...borak borak kosong, kol 6.30pm baru balikk...pastuhh, terserempak plak ngan kamal and the geng...hahaha...cite smalam still die ingat lagi tuu...! bengang jeaa diee doee...lepak lepak, bahan bahan org...pastuh kol 7.00pm balikk...malam plakk, cm biase, nak tak nak kene study gak...sok paper Agama Islam...study punye study bosan arr plakk...aku pown teroslaa on lappy niee haaa...okaylaa, tu jeaa kowt... HABIS SUDAH~