BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

03 March 2010

Selasa + Rabu !

Haihhh, bapak busy doee..ish3...fuck arr spm niee...bilee haa nak bg hidop aku niee senang??adoyyyy...semalam( Selasa ) mmg mcm palat...celake betol, balik kol 2.40pm pastuh smbong kelas nadi kol 3.00pm sehinggalah pukol 5.00pm...hurmmm, nampaknye usaha budak-budak 5Science nak balik awal sudah pown menjadi harapan jee...mane taknyee, wakil wakil yg jumpe pengetua smue kalah berdebat ngan die tuhh...haa, tak pasal pasal kene ceramah dgn siTUA tuh...alaaa, pengetua BARU nie bapak bajet sial...wakil wakil 5Science ckp, pengeTUA asyik speaking mat salleh jee...eeeeee...bodoh punye siTUA...lupe daratan, sedar laa wey ko tu org MALAYSIA...cakap arr bahasa negara kite sendiri...bak kata pepatah 'BAHASA JIWA BANGSA'....ceeyyyyyyy! hahaha...dah arr...maleh ar kutok pasal siTUA tuu kat blog niee...hahh, tu jelahh kowt untuk hari selasa...

Rabu, pagi subjek Bahasa Malaysia...sesetengah pelajar dah bentangkan hasil hasil kerja mereka...tp, cume ade segelintir pelajar lagi termasuklah aku yg masih belom membentangkan lagi...maybe besok kowt...pastuh P.J, aku dok dlm kelas jee siap kan keje math yg berlambak tuhh...and then dah takdee pape yg menarik kowt...hurmmm, 2.40pm bergegas ke Kepong...mau temankan dia tgk movie...balik dlm kol 5.30pm, cm biase perkare yg aku paling benci on the way balik Cheras hujan yg teramat lebat...habis basah baju sekolahh aku...adohh, esok nak pakai ape niee??bogel??tak mau arrhh...whopsss..! lucah lucah...bhahahaha...tp, dah smpai Cheras mmg cuaca yg agak cerah dan setitik air hujan pown tak turon...haaa, malam...sepatutnye aku kene pegi tuisyen physics niee...tp, aku skip arhh..malas doee...lagipown aku nak hafal kerje lisan niee haaa...esok da kene bentang...dah abes hafal dlm kol 8.30pm pastuh aku smbong dengan kerja sejarah yg lama dah bertunggak tuhh...dah siap, then teros onlinee...okay! sudah habis... BERAMBUS ARH !