BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

05 March 2010

Khamis + Jumaat !

Hari Khamis merupakan hari yg ditunggu tunggu olehh budak budak form5...SESSI PENGAMBARAN!!! yeaaaa...ahaha...excited lebihh...haaa, agak penat gak arr nak cari location pengambaran utk dak form5 niee...dah laa aku, epin, syamil, khairi ditugaskan utk mencari tempat tempat yg menarik dlm skolaa tuu...akhirnyee dpt arr gakk...penatt doee nak susun budak budak niee...cari cikgu lagi...mcm mcm kerjee ouhh...dahlaa panas plak tuu...sessi pengambaran tersebut habis dlm kol 1.00pm...belaja laa kejap...timee chemist wat experiment pastuu balikk...warghhh, bapak sekejap siall...kalo cmniee hari hari kan bagos...bhahaha...ptg plakk, ingatkan nak pegi KOKO...tapi semua tuh terbatal sebab ade plan baekk...tp, org kate kalo dah ade NIAT nak buat satu bende(PERGI KOKO) dah dapat pahala daa...hehehe..dah laaa, ngarut jee aku nieehh! hurmm, nak tau plan baek tuh ape??tgk cite CROWS ZERO kat umah raja...mmg tidak dinafikan citee tuhh mmg best gilee...nak tau cite tuh cmnee??tgk arr sendiri...okay, tu jelaa yg menarik pade hari Khamis...malam plak, baring baring jee kowtt...nak wat homework malas sgt sgt... HABIS!

Jumaat, pagi ade sambutan hari Maulidur Rasul kat skolahh...aku TERpakse jadi P.A System...perghh, rasee cm malas jee doee...tp nak wat cmnee, dahlaa kiree lama jugak laa aku tak tugass...jap g adee jehh mulut mulut busuk yang cakap aku niee 'HASIL LEBIH !'...padehal aku tak mcm tulaaa...heishhh...agak bosan gakk laa ceramah tuu...nak jee aku tidoo...tp naseb baekk aku kene jage BENDE HARAM tuu, dah laa kene duduk kat depan pompuan...malu bhaii...!habis ceramah dlm kol 10.20am, pastuhh naekk kelas jup...kol 10.40am baru arr rehat...lepas rehat, belaja physics then waktu sejarah tuu takdee cikgu...aku pown tido arr japp...pastu Sally ckp buku sejarah kene hantar sebelum balikk...haihhh, baruu nak lelap...aku pown teros arr pinjam buku org...ehehehe...maklom laa, aku tak siap lagi...dah copy sebulat bulat nyee jawapan kat buku tuhh, jam menunjukkan pukol 12.30pm...loceng pown berbunyi...balekkk laa...aku pown tak tau arr doee kenapee ngan aku hari niee...biasee aku tak mcm niee...hariniee wat pertama kalinyaa aku balik skolaa sorang sorang...aku nak balik cepat sgt...tp aku keliruu, ape yg nak dikejarkan kat umah tuh?serious ouhh, bwak moto balik umah pown macam org kene keja anjing...laju kowtt...dah smpai umah baru arr aku terpikir balikk...kenape hari niee aku balik dgn tergesa gesa???biase balik ngan member???hmmmm...smpai umah, NIAT nak pegi semayang Jumaat...lepas makan badan niee terasee cm nak baring jee...haaa, dah baring tuu...paham paham jelaa...nak bangon pulak susahh...heishhh...sudahh !! hanyutt laa semayang Jumaat tuhh...tp tak pee, NIAT nak pegi daa adee...hahahaha...tgh sedap baring baring, Kamal plak msg...die ajak pegi karaokee...aku pownn pegilaaa...5 ball jee yg pegi...aku, kamal, epin dan lain lain...selepas menghabis kan suare yg agak merdu niee, time nak balik plakk...haiyaaa, bolee plak hujann...aku tau, nie angkaree suare suare sumbang mahram diorang lahh niee...aku ngan kamal pownn lepak arr komersial jupp...tmnkan badak niee makan...tunggu punyee tunggu hujan tak berhenti henti...apa laga, jalan terakhirr arr niee...meredah hujan belantara...perghhh, smpai umh, bagak arrh...basah kuyup sial...aku pown teros laa mandi pastuhh tertido smpai kol 7.00pm... TAMMAT !