BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

08 March 2010

:'(

huhh, sedeyhh betollaa harinieee...itulah ungkapan yg mampu aku perkatekann...cerita bermula setelahh,

JENG JENG JENG,

haaa, pagi mcm biasee laaa...ade perhimpunan kat skolahh tuhh...pastuh ade majlis pebende tahh...dgr jelaa mcm org bangang jupp...secaree tetibee, bunyi handphone kedengaran di barisan pelajar perempuan...perghh, budak pompuan niee bapak arhh, gangster sial...aku salute doee budak niee...tak penah penah org wat, diee dahh berani buat daa...hahaha...budak tuhh pownn bukan nak silent, bolee lg tgh perhimpunan hp diee bunyi...cikgu pown apa laga, teroslaa wat spot check kat pelajar perempuan sahajee...pelajar laki masok ke kelas macam biase...kol 8.30am, chemistry...buat experiment...beshhh!hehehe...pastuhh time EST tade cikguu...aku pown lepak arr ngan dak dak 5A1 smpi rehatt...lepas rehat masee math...adoyy, susahh kowt bab tuhhh...aku pownn belaja nak tak nak jehh...dahlaa tak paham...pastuhh, ngantokk plak tuhh...cikgu tuu da abess ngajar aku pownn teroslaa melelapkan mata...warghhh, nikmat nikmat...tetibe cikgu disiplin plak masok kelas aku...die asingkan pelajar laki ngan pompuan...pastuhh, yg laki mcm biasee lah...potong rambut...kalo tak aku mmg dah lepas daa sebab aku nak lari ikot pintu belakang, tp terkantoi plakk...tetibe ustazah nmpak...haihhh, dah kene ngaku yg rmbot aku niee panjang kat cikgu disiplin tuhh...rmbot aku nieeh pown bukan panjang manee pownn...cume rmbot belakang tuu jehh lebeyh collar siket...itu pown nak berkire kan kan kan...perit doee,time cikgu tuu potong rmbot akuu !! tp, bole dikatekan smue dak laki kelas aku kene arhh...hehehe..padan muke korang...yg kamal niee pown bodoh, asyik merungut jee.."mesti ade org yg bgtau rmbot budak kelas kite panjang panjang" haaa, lebey kurang cmtu laa diee ckp...nyampah aku ouhh, die wat macam rmbot niee taley tumboh balik plakk...bende dah lepas biar jelaa...senang cite "LET IT GO" bak kate cikgu rosliana...hurmm, mcm mcm kerenahh betol laa...menyirap doee!! tp, yg paling penting, raja, wan, suhaimi, syamil kene kapak gak!!bhahaha...padan muke korang...laen kali botak jelahh...kate BUDAK SEKOLAHH...yg si epin niee, tak puas hati betol laa aku ngan diee...die bolee plak tak kene potong...cikgu pown selenge, elok arr tuhh...org yg rmbot agak pendek die potong rmbot budak tuhh...org yg rmbot panjang cm epin tu bolee lepas plakk...lancau ! bengang betoll...haihhh...tp aku nak menumpang simpati terhadap wan...hp diee kene rmpas time spot check td...aku hanye bolee ckp PADAN MUKE KO WAN!!hahahaha...tak serik serik...okay laaa, tu jelaa kowt yg terjadi sepanjang hari persekolahan td...!

BLAH !