BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

09 March 2010

SerongSerong!

Hari niee tak pegi skolahh, sebab ade event besaa punyee...pegi sungai gabai! whoaaa! haha..excited jee...hurmmm, pagi kol 7.00am kumpul kat komersial...yg pegi, aku, suhaimi, wan, raja, kamal, ira, fatin, ayu...sarapan jup, pastuhh kol 8.00am aku, kamal, ayu, suhaimi gerak arr dulu...sebab kiteorang naek moto...yg laen laen naek kete drift...haha, drift laa sgt! suhaimi bawak ayu naek moto aku..kamal bawak aku naik moto die...time nak pegi, perghh sejuk gile babi arr...rase cm nak terkencing kencing jee kat highway tuu ouhh...tp, iman aku still kuat lagi...tahan tahan...kami semue pown smpai ke destinasi dlm kol 9.10am...mule mule ingat nak pegi sungai chongkak...dah smpai sungai chongkak daa...tp bincang bincang balekk...baek pegi sungai gabai...dpt maen gelongsorr...hurrmmm..smpai gabai, kami pown mcm tak penah tgk air sungai...tukar baju pastuh dushhhhhh!! mandi mandi...yeahhh...sejuk sejukkk! tp, ape nak buat...smue dah kemarokk nak mandi jee...smue lupee...setelahh bergumbiraa selama beberape jam...akhirnyee, dlm kol 11.45am kami smue pown beransur pulang...plan selepas niee, mau pegi karaoke plakk...perghhh, budak budak niee tatau erti penat kee haa??aku pown ikot jelaa...smpai sanee, bolee lagi nak karaoke 2 jam...fuhhh, tp beshh arr...mcm mcm lagu yg telah kami sumbang mahram kann...kol 3.30pm smue blahh...aku, kamal, suhaimi ngan wan lepak komersial jupp...makan makan...pastuhh balikk...tak tahan doee...penat yg teramat sgt...balik balik jee...aku mandi then teros tidorr...nikmat ouhhh !! pengalaman hariniee bolee dikatekan agak best arrr...okaylaaa...tu jehh kowtt... BERAMBOS !