BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

15 March 2010

Fuck You!

heishh, tak bole jadi niee..niee yg wat kemarahan aku membare kat BUDAK TUHH...aku memang bengang betol laa kat budak tuu...sejak diee terkenal lagi..asyik asyik sebut nama DIE...tau arr DIE tuhh bagos!! NYAMPAH SIAL!!huhh...baru baru niee, aku dikejutkan dgn satu berite yg amat mengejutkann...cmnee diee lagi bagos daripade aku??haihhh, nak tau sape yg aku bengang tuh??niee diee!

info dripade ayu a.k.a Jay Ayd mengatakan budak niee pandai main drum !

ahahaha...over jee kan aku niee...yelaa yelaa...aku tau die bagos...tapi sbnrnyee die tak sePERFECT yg korang sangke...satu jee kelemahan die, KAFER LAHANAT...so, sape sape yg suke sgt kat die...insaflaa, SUPPORT OUR LOCAL SCENE okayy!! dan dan dan, yg lebih penting adelaa ALLAH S.W.T itu lagi sempurna dripade smua makhluk ! renung renungkan...selamat beramal... Assalamualaikum !

p/s: sbnrnyee, aku dah tade bende nak cite niee...tuh yg aku mencarut smpai ke sini tuuu...ahaha...