BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

17 March 2010

Samseng Jalanan (V3)

haaa, aku tulis title cmtuh bukan nak promote kee apee, tp ade arr sikett...haha...best doee cite niee...sape sape yg merempit tuu, aku syorkan tgk arr cite niee...bagi insaf sikett...tp, aku pelik arr...kalo movie yg berkaitan dgn rempit mesti hero die mati tak pown koma...itulaa pengabis cite melayu niee...bukan nak kutokk...tp, ape salahnyee kalau wat lain dripade yg lain siket...buat laa hero tu insaf kee,masuk lokap kee,patah kaki kee, pape jelaa...asalkan tak mati...tak bolee kee??ahaha...kalo cmtuhh baik aku wat filem sendiri kan kan kan...hurmmm, dah laa...ape ape pown cite niee beshh arr...! noktah.

sbnrnyee aku cite pasal V3 niee sebb td aku tgk citee tuu...hurmmm, mula mula plan ngan suhaimi mau gerak k.l kol 10.00am...tp, gitu gini kol 12.00pm jugak smpai pavi tuhh...beli tikett then teros g cari kedai mamak jup sebab nak isi perut niee sikett...kol 12.40pm, movie start...habis kol 2.00pm...calling calling awek aku japp...sebab diee pown hangout jugak ari niee...meet kat kfc pavi...lepak lepak kat situ smpai kol 4.00pm...pastu aku ditinggalkan kan olehh mamat dua ekor tuu suhaimi dan wan...tp bgos gakk, bolee aku bermanje manje ngan awekk jupp! heee....jalan jalan jup kat pavi pastuh jumpe member member diee jupp...jalan ngan diorang dripade ke times square ke sungai wang ke pavi smpai laa ke destinasi terakhir iaitu k.l.c.c, pastuhh dah agak penat diorang pown nak balikk...kol 7.00pm kami smue pown beransur pulang...smpai cheras dlm kol 8.15pm, lepak komersial jup...ingat kan nak lepak sorang jee, yela mane tak nyee...si badak dua ekor tuhh( suhaimi ngan wan ) pegi ampang tak ajak doee! haha...smpai komersial tgk dak dak btr adee...lepak jup ngan diorang...makan then kol 9.00pm baru smpai umaa...mandi mandi, pastuhh baring arr jup...tetibe aien suro aku bace blog dekna...walaupon kaki nie da tak larat daa nak berjalan...terpakselaa aku on jugak, sebab teruja arr doee nak tau!! rupenye pasal JUSTIN BIEBIER tuhh!! haihhh...nyampah betol laa!!hmmm, dahh arr...maleh arr bising bising pasal org KAFER tuu..bukan diee bg aku duit pownn...! okay...BERAMBOSS!