BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

18 March 2010

Sunway Pyramid !

first of all, aku nak tujukan lagu niee kat seseorang ouhh...sebab aku tak nak dieeeeee....hurmmmm....


okayy...so, aku tak nak ckp pape...nnti diee ingat apee plak kann... .noktah.

hurmm, berbalik kepada title aku hari niee...Sunway Pyramid...whoaaaa! tak rancang pown nak pegi sbnarnyee, suhaimi kol 10.30am dah msg aku, kate 'nak pegi sunway takk?'aku pown dgn mamai mamai nyee, reply msg diee...gitu gini kol 11.30am jugak aku, suhaimi, epin, raja bergerak ke Sunway tuhh...perjalanan mengambil masa dlm 30-40minit kowt...smpai sane...jalan jalan, ingatkan nak jumpe sepupu raje...tapi ape nak buat, kupu kupu jee yg kiteorang jumpee...haihhh, letihh betol laa ouhh...tp, tapelaaa...skurang kurang nyee dpt gak cuci mata kat sana!! hahaha...smpai cheras dlm kol 4.30pm, minum cendol jup...pastuhh balikk...smpai umahh baring, rase cm nak maen futsal lahh plakk...kol 5.30pm kuar balikk, maen punye maen...perghhh, sakit dada doee...dah lama tak maen kann...kene arr paham...tp, sakit dada niee bapak arr, nak tarik nafas panjang panjang pown susah doee...aku pown rase cm nak separoh mati daa maen niee, then aku relax arr jup...borak borak ngan member...pastuh kol 6.30 balik umah...sampai umahh...adoyyy, sakit dada lagi doee...mandi mandi, aku pown tido laa smpai kol 8.30pm...tuh pown naseb baekk dia kejotkan...kalo takk......memang smpai esok arr tak bgon bgon...lpas bgon makan tp sakit dada niee still terasa laa ouhh...okay arr, aku dah tak larat nak menaip niee...sakit kepala+sakit dada...lpas niee mao makan panadol then tido arh... BYE~