BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

02 April 2010

Jumaat !

okayy, hariniee aku menghidap exam paper sejarah 1 dan 2..perghh, dah laa aku tak study pape nihh...mampuihh laa...hentam kromo sudaa...hehehe...tp, naseb baek member aku sorang niee diee baik hati...diee bg aku copy jawapan diee...yess! apa laga, aku pown teros laa bertukar tukar kertas dgn nyee...hari jumaat daa wat dose kan aku nih..huhh! tapelaa, bukan selalu punn..hurmmm, abes paper, loceng pown berdentum menandakan waktu balik ke rumah sudaa tibaa! yaaa! belom merdekaa lagi ehh...ade 5 paper lagi yg belom dijawab...tp, paper tuu ari senin arr...balik umahh, ingatkan nak teros balik...pastu, aku rase kat uma tuu tade apee yg menarik arr...nak pegi semayang jumaat...fuhh, malas doee...aku pown bersiar siar laa bersama sama siBOTAK tuhh...sbnrnyee, tatao nak pegi mane nihh...pastuh, kiteorang pown plan nak berjalan jalan di sekolah sekolahh yg terdekat...antaranya, smk bdr tun razak, smk cheras, smk cochrane, smk aminudin baki, dan sekolaa ape tah lagii...haha...tujuan kiteorang jalan jalan kat skolaa nihh, sajee jeaa sbnrnyee..nak tgk ragam ragam budak sekolah yg baru terlepas dripada penjara...huahuahua...agak bangang kan??menghabiskan minyak moto semata mata jeaa...tp tapelaa...bukan senang nak tgk ragam ragam cmtu..awek pown ramai! ahakss...al maklomlaa, tahun depan aku daa tak bersekolaa lagi daa...heee...daa abess round round, dlm kol 1.45pm, kiteorang pown pegi arr jup minum cendol...nikmatt doee panas panas cmni...fuyooo...! smuaa da settle kami pown beransur laa pulang...kol 2.00pm smpai umaa...baring baring jup, pastu suhaimi ajak lepak umah die...bukan berGAYBOY...tp, mane PS2...ramai gak arr yg memeriahkan majlis keramaian tersebut di rumah siBOTAK tuhh...antaranya, ayie, yien, elan, aku, syamil...borak pasal ex syamil..pressure die smpai diee bengang!! ahaha...bengang keaa?? tak sgt kot???antara soalan soalan yg buat die pressure kann adelaa "wey syamil, jujur arr apasal ko............." hehe...hurmm, pastuh kol 5.00pm pegi temankan syamil ke kedai motor yg berhampiran sbb diee nak beli pebende tahh...lepak lepak jup...then, kol 7.00pm balikk!!

p/s : sama sama kite sedekahkan surah Al-Fatihah kepada allayarham Mior Ahmad Fuad Mior Badri (Din Beramboi) kerana beliau telah meninggal dunia disebabkan penyakit denggi berdarah...lepas niee, tak ceria arr pagi di ERA ngan Raja Lawak kann! hurmmm~